سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحبت های روز پایانی بسکتبال غرب آسیا ،

کاردوست: باید با 20 امتیاز لبنان را در خانه می بردیم / خطیب : خودمان بد بازی کردیم اما داوران واقعا بد بودند

اعضای دو تیم لبنان و ایران بعد از بازی پایانی غرب آسیا از بازی 45 دقیقه ای صحبت کردند.

 اصغر کاردوست، ملی پوش ایران  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران پیش از هر چیر در مورد توجه نشدن به بسکتبال صحبت کرد :قبل از هر چیزی باید از صدا و سیما گله کنم که بازی فوتبال را به فینال غرب آسیا بسکتبال ترجیح داد. یعنی بازیهای باشگاهی از ملی مهمترند؟ ما اینجا با جان و دل تلاش می کنیم اما همیشه بازیهای درجه چندم فوتبال خارجی هم به بازی بسکتبال ترجیح داده می شود.
 
وی ادامه داد: بازی با لبنان واقعا سخت بود. بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند اما نمی دانم چرا چیزی که می خواستیم پیش نیامد.به نظرم لبنان را باید در خانه با اختلاف 20 امتیاز می بردیم البته آنها هم واقعا خوب بازی کردند.
 
کاردوست در مورد تعداد خطاهای خود تاکید کرد: با هر خطایی که داوران از من می گرفتند یخ می کردم. هیچکدام از خطاها درست نبود. باز هم خوشحالم که در نهایت توانستم در خدمت تیم ملی باشم و به برد تیم کمک کنم. خدا را به خاطر این بازی شکر می کنم.

**تری: ایران از بازی فیزیکی استفاده کرد
 
ریشاون تری بازیکن تبعه آمریکایی تیم ملی لبنان در مورد بازی توضیح داد: ایران تیم بسیار خوبی است و بازی مقابل آنها بسیار بسیار سخت بود اما ما تمام تلاش خود را کردیم و تنها در پایان کار برعکس ایرانی ها موفق به انجام بازی خود نشدیم. رقابت دو تیم کاملا فیزیکی شده بود و در نهایت ایران درست بازی کرده و ما کار را خراب کردیم.
 
وی تاکید کرد: بحثهای درون زمین با بازیکنانی مثل صمد و آرن چیز خاصی نبود. بسکتبال یک بازی رقابتی است و این مسائل در آن پیش می آید.  

**آرن: تمرکزمان به خاطر خطاها از بین رفت  

آرن داودی گارد راس ایران اعتقاد داشت: دلیل ازدست رفتن اختلاف زیاد بین دو تیم بالا رفتن خطاهای بازیکنان و در نتیجه از دست رفتن تمرکز تیم شد اما با تعویض های پایان کار این تمرکز به تیم برگشت و در وقت اضافه هم کاملا موفق عمل کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان روی نیمکت ما تمام تلاش خود را می کنند تا در صورت تعویض جای بازیکنان بزرگتر و با تجربه تر را به خوبی بگیرند و به همین دلیل هم بیرون رفتن سه بازیکن به خاطر پنج خطایی شدن باعث از دست رفتن بازی در وقت اضافه نشد و خوشبختانه بازی را بردیم.

بازیکن اصفهانی تیم ملی در مورد مشکل داخل زمین با تری توضیح داد: تری بعد از سوت داور با آرنج ضربه ای زد که خوشبختانه اتفاق خاصی نیفتاد.

**سرکیس: ایران مستحق قهرماین بود

قصان سرکیس سرمربی لبنان دلیل باخت تیم خود را توضیح داد: در تمام طول کار دعا می کردم که بازی به وقت اضافه کشیده نشود چون می دانستم که در این صورت بازی را می بازیم اما به هر حال به ایرانی ها تبریک می گویم. تیم بزرگی هستند و مستحق قهرمانی بودند. فادی الخطیب در تمام بازی تحت فشار بود اما این بازی بسکتبال است و فادی هم بازیکن بسیار بزرگی است که به خوبی از اشتباهات خود درس می گیرد.

** فادی الخطیب: داوران ما را کشتند

فادی الخطیب کاپیتان لبنان که در جریان بازی با ایران حاشیه هایی هم داشت و باخت را به سختی قبول می کرد، بیشتر از همه در مورد داوران صحبت کرد: داوران بازی ایران و لبنان افتضاح بودند. ما هم خوب بازی نکردیم و باید بهتر از این کار کنیم اما واقعا اعتقاد دارم که داوران بازی، تیم ما را کشتند! مطمئنم که در جام ملتهای آسیا در فیلیپین تیم بهتری خواهیم داشت و با تمرینات بیشتر بسکتبال بهتری بازی می کنیم. وی اضافه کرد:مشکلی با پاسهای هم تیمی هایم نداشتم. ایرانی ها به خوبی روی من دفاع می کردند. من هم در جریان بازی کار خودم را انجام دادم. /ق      
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.