سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

قطر و عربستان نان اسلام را می‏ خورند و به آن ضربه می ‏زنند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام ‏شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطر و عربستان نان اسلام را می‏ خورند و به آن ضربه می ‏زنند.

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امام راحل(ره) در طول مبارزات خود، اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی را از یکدیگر تفکیک کرد.

وی ادامه داد: تا آن زمان کسی چنین تقسیم‏ بندی را انجام نداده بود؛ در حال حاضر برخی مانند قطر و عربستان نان اسلام را می‏ خورند اما در پشت پرده ضربه به اسلام می‏ زنند.

کوثری تصریح کرد: مسئولان عربستان از سویی خود را خدّام اسلام معرفی می ‏کنند و از سویی دیگر دست‏ شان در دستان خون‏ آلود صهیونیست‏ های جنایتکار داده‏ اند و همه توطئه‏ های خود علیه مسلمانان را با آنها اجرایی می‏ کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏ شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو، شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» سال 42 امام راحل (ره) در انقلاب اسلامی سال 57 و همچنین تا اواخر عمر پر برکت‏ شان هیچ تغییری پیدا نکرد.

وی اضافه کرد: این شعار و شعارهای دیگر نظیر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نیز از بطن اسلام ناب محمدی (ص) نشأت می‏ گیرند.

کوثری ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس در عملیاتی نظامی با استفاده از سامانه‏ های موشکی لیزری، تک تک مواضع حزب‏ الله را در جنوب لبنان بعد از مراحل شناسایی مورد هجمه قرار داده بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏ شهر تصریح کرد: آنها بعد از حمله نظامی به خیال خود بعد از یک هفته این عنصر مقاومت اسلامی را از بین می ‏برند؛ در حالی که حزب ‏الله لبنان بعد از این جریان سر بلند کرد و بر مقاومت خود شدت بخشید.

وی ادامه داد: صهیونیست‏ ها بعد از ناکامی در میدان نبرد به دیگر تاکتیک‏ های خصمانه از جمله جنگ نرم علیه حزب‏ الله و رهبر این گروه یعنی سید‏ حسن نصرالله روی آوردند.

کوثری اضافه کرد: آنها با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود در ابتدای امر به شیعیان مراجعه کردند تا مواردی از درون جبهه مقاومت برای مقابله با حزب ‏الله بیابند؛ اما پاسخ شیعیان به این اقدامات تبلیغی این بود که «خداوند سید‏ حسن نصرالله را حفظ کند».

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏ شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام علاوه بر جامعه شیعیان در میان اهل تسنن و همچنین مسیحیان مناطق خط مقدم مقاومت نیز مورد آزمایش قرار گرفت و همان پاسخ از زبان این اقشار نیز شنیده شد./س


برچسب ها: قطر ، عربستان ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.