سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

ستاد دهه فجر استان مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، به نقل از شوارای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

"و نریدان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین"

انقلاب اسلامی ایران، پایان بخش شب سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض ، فقر، تباهی، استبداد و وابستگی و آغاز یک دوره جدید از حکومتی برپایه اسلام و با شعار الله اکبر است.

انقلابی که خواست و غایت نهایی همه آزادیخواهان و عدالت خواهان جهان بود و در تحقق آن همه مجاهدان راه اسلام ناب محمدی(ص) سهیم بوده و در استقرار حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)که سلسله جنبان این حرکت الهی مبتنی بر آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) بود نقش ایفا کردند.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر(ره) دوران تابناکی بود که با حماسه آفرینی مردم مسلمان و انقلابی به عنوان نقطه عطفی برای همه آزادیخواهان و ملت های دنیا تبدیل شد.

لذا در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از عموم مردم شریف و ولایت مدار سراسر استان دعوت می نماید تا با حضور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل (ره) وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای اعلام دارند.

ضمنا" راهپیمایی در روز 22 بهمن راس ساعت 9 صبح از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار می گردد و در این مراسم حضرت آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهلبیت(ع) و عضو محترم دفتر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهند کرد.

"ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات" اسلامی استان کرمان/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.