سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دورويي دولت انگليس در قبال تحولات بحرين

شرکت کنندگان در کنفرانسي در خصوص انقلاب بحرين درشهر لندن از رفتارهاي دوگانه جامعه جهاني با انقلاب اين کشور انتقاد و دولت انگليس را به نفاق سياسي در قبال حوادث بحرين متهم کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ شرکت کنندگان در اين کنفرانس بر ضرورت آگاهي بخشي به افکار عمومي جهان در خصوص نقض حقوق تظاهرکنندگان تاکيد و رفتارهاي گزينشي جامعه جهاني را در قبال بحرين محکوم کردند .

اين کنفرانس با عنوان «ريشه هاي انقلاب چهاردهم فوريه بحرين و افقهاي آينده آن » در شهر لندن برگزار شد و سخنرانان در آن تاکيد کردند اين انقلاب ادامه تحرکات دامنه دار شهروندان بحريني از دهه ها قبل است .

شرکت کنندگان در اين کنفرانس بر مسالمت آميز بودن انقلاب خود تاکيد کردند و گفتند رژيم منامه اين تظاهرات را سرکوب مي کند  و شهروندان بيگناه را به قتل مي رساند .قاسم الهاشمي يکي از فعالان سياسي بحريني گفت :مردم بحرين دو سال است که درد و رنجها و زخمهاي زيادي را تحمل مي کنند . دو سال است که خونريزيها و شکنجه هاي زيادي صورت مي گيرد .

در اين کنفرانس فيلمهايي مستند از جنايات و تخلفات وحشيانه نظاميان رژيم آل خليفه در حق شهروندان بيگناه پخش شد .پخش اين تصاوير  به انتقاد گسترده از جامعه بين المللي منجرشد که داعيه حمايت از دموکراسي در منطقه را دارد اما  در برابر اين تخلفات و نقضها نه تنها واکنشي نشان نمي دهد بلکه به عنوان تماشاگر به تماشاي اعزام نيروهاي سعودي به بحرين براي سرکوب انقلاب اين کشور نشسته است .

فرانک جوليان گلي يکي از مقامات کليساي انگليکن در انگليس گفت : از سالها قبل مردم بحرين تمايل زيادي به آزادي و حکومت خودشان بر خودشان  و توسعه زندگي خويش نشان داده اند . با وجود اين تمايل ، شايسته است به آن توجه کرد . ملت سرانجام پيروز خواهد شد و ديکتاتور سقوط خواهد کرد .سخنرانان اين مراسم از شخصيتهاي پارلماني انگليس خواستند دولت اين کشور را به منظور تغيير موضعش  در قبال بحرين تحت فشار قرار دهند . آنان اين نوع موضعگيري انگليس را نفاق سياسي توصيف کردند .



                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: انگلیس ، بحرین ، نفاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.