سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت به راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

صنعت نفت ايران به مثابه سنگري مستحکم در برابر تحريم ها و توطئه هاي دشمنان قسم خورده تا رسيدن کشور به قله هاي رفيع اين راه را ادامه مي دهد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، نهال انقلاب اسلامي با گذشت 34 سال از عمر پربرکت خود در ساله الطاف بيکران الهي و علي رغم توطئه هاي گوناگون و هجمه هاي نظامي، فرهنگي و اقتصادي دشمنان خارجي و داخلي، امروز به درخت تنومند و پرثمري تبديل شده که آثار و برکات و تاثيرات روز افزون اين انقلاب مردمي را هم اکنون در بيداري امت اسلامي و خيزش هاي مردمي در سراسر منطقه شاهد هستيم.

در واقع از آغاز نهضت هاي انقلاب اسلامي تا به امروز، صبر و استقامت ملت رشيد ايران در سايه رهبري امام راحل و مقام عظماي ولايت مانع انحراف و شکست انقلاب اسلامي شده، انقلابي که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.

اينک صنعت پرافتخار نفت ايران در برهه اي حساس از تاريخ اين سرزمين به مثابه سنگري مستحکم در برابر تحريم ها، زياده خواهي و توطئه هاي دشمنان قسم خورده ملت، قدبرافراشته و تا رسيدن ايران اسلامي به قله هاي رفيع عزت و سرافرازي اين راه را ادامه خواهد داد.

وزارت نفت جمهوري اسلامي ايران، ضمن تبريک يوم الله 22 بهمن، از مردم غيور و شهيد پرور ايران اسلامي، خصوصا کارکنان پرتلاش صنعت نفت دعوت مي کند تا با حضور پرشکوه خود در راهپيمايي 22 بهمن، بار ديگر حماسه اي به ياد ماندني را در اذهان جهانيان به تصوير کشيده و با آرمان هاي امام و انقلاب تجديد بيعت و ميثاق کنند./عب
برچسب ها: صنعت ، نفت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.