سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دنیا در 22 بهمن منتظر حماسه ای دیگر باشد

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: دنیا در روز 22 بهمن منتظر خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و در آستانه برگزاری راهپیمایی دشمن شکن یوم‌ الله 22 بهمن، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و شهر مقدس قم، با حضور پرشور خود در راهپیمایی سراسری، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب، سی‌ و پنجمین آری را به انقلاب خواهند گفت.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت 22 بهمن امسال افزود : حضور مردم ، ادامه و استمرار آرمان هایی است که امام راحل برای انقلاب ترسیم کرده است و باید برای پیمان مجدد با این آرمان ها و رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر حضور گسترده تر و پرشورتر از همیشه در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشیم.
نماینده قم در شورای عالی استانها با تاکید بر اینکه ایران و ایرانی در هر جایی که باشد چه شهر و چه روستا از آرمانهای خود دست نخواهد کشید، تصریح کرد: حضور پرشور روستائیان در جای جای ایران اسلامی همگام با دیگر اقشار علاوه بر اینکه نمادی از بصیرت ملت ایران می باشد، نشانه پایبندی آحاد مردم به اهداف امام و انقلاب محرومان است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.