سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

فریاد استکبارستیزی ملت 22 بهمن

ملت ایران در 22 بهمن فریاد استکبارستیزی سر می دهند.

رئیس شورای عالی استانها در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد مسئولان گفت : پیام دوم راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادن اتحاد و وحدت مثال زدنی ملت در مسیر آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و رهبری و تجدید میثاق با امام راحل است.

چمران افزود : قطعا مردم برنده اصلی حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال هستند و نشان خواهند داد که ما منسجم و متحد هستیم.

به گفته وی : مسئولان نظام از هم اکنون از ملت همیشه آگاه و هوشیار ایران اسلامی که در شرایط حساس کشور در صحنه هستند، یاد بگیرند مانند آنها منسجم و متحد باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه پیام 22 بهمن پیام روشن و صریحی به همه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است، گفت : حمایت پرشور ملت آگاه ایران در روز راهپیمایی و جشن انقلاب در 22 بهمن امسال به تحریم کنندگان نشان خواهد داد که با وجود تحریم های نابرابر آنان از مواضع انقلاب و رهبری جدا نخواهد شد.

چمران افزود : حضور ملت ایران در راهپیمایی فردا با تشدید تر شدن تحریم های فلج کننده به قول آمریکایی ها و همفکران آنان سبب جدایی ملت از مواضع انقلاب و رهبری نمی شود.

رئیس شورای عالی استانها گفت : ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی هیچگاه با زور و تحریم و فشارهای اقتصادی سست نخواهند شد و در 22 بهمن و راهپیمایی تاریخی این روز متحد و یکصدا خواهند بود و فریاد مرگ بر استکبار را از جان سر خواهند داد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.