سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

فریاد همدلی ملت ایران فردا در گوش جهانیان

ملت ایران در 22 بهمن فریاد همدلی را به گوش جهانیان می رسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، فریاد همدلی و اتحاد را به گوش جهانیان خواهند رساند گفت: دوباره خواب خوش دشمنان انقلاب اسلامی فردا را به کابوسی تلخ تبدیل می شود .

حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی با بیان اینکه ارتباط با آمریکا با توجه به تحریم های فلج کننده، ادوات نظامی و جمع کردن تروریست های دیگر بر علیه ایران اشتباه بزرگ است، افزود: آمریکا با عوامل مختلف به نتیجه نرسید اکنون برای پوشاندن رسوایی خود اعلام مذاکره داده است.

وی با اشاره به اینکه رهبری بدنبال اقتدار، عزت، صلابت ملت و کشور است گفت: افرادی که بدنبال برقرار کردن سلطه آمریکا در ایران هستند ملت گریبان آنها را خواهند گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود : رفتار آمریکا در حمایت از فتنه گران، صهیو نیست ها، ترور دانشمندان هسته ای، تحریمها ، جنایت ها و بلوکه کردن سرمایه های کشور هیچ سنخیتی برای مذاکره ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی افزود: برگ برنده آمریکا کشاندن ایران پای میز مذاکره بوده و ملت ایران در مقابل تهدیدات مغلوب نمی شوند.

امام جمعه قائم شهر با اشاره به اینکه اصل نظام، دولت و اداره امور جامعه با اراده رهبری است گفت : مسئولان در برهه کنونی باید با هم متحد و یکدل باشند تا بر توسعه ایران اسلامی افزوده شود./س
برچسب ها: فریاد ، همدلی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.