سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

رتبه برتر غرفه بسیج عشایری آذربایجان شرقی درحشنواره ملی صدای عشایر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربايجان شرقي خبر داد: بسیج عشایری آذربایجان شرقی به دلیل حضور شایسته ،پرمحتواو سرشار از معنویت یاد و نام شهدای عشایر آذربایجان شرقی در موضوع «عشایر و ميراث معنوي»رتبه برتر جشنواره ملي صداي عشاير را به دست آورد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدي افزود: ميراث معنوي عشاير آذربایجان شرقی از غرفه هاي پر بازديد کننده مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: در این غرفه نمادهایی از حضور و نقش ماندگار عشاير آذربايجان شرقی، در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نمایش داده شده بود.

محمدی با اشاره به اینکه رشادت هاي عشاير آذربايجان شرقي در دوران دفاع مقدس ، صحنه هاي فراواني از ايثارگري را خلق كرده و برخی از آن عزیزان را به افتخار شهادت مزین کرده است ، افزود: در غرفه میراث معنوی عشایر، زندگی نامه ها و تصاویری از شهدا و ایثارگران عشایر استان به نمایش گذاشته شده بود.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با تاكيد بر اينكه جشنواره ملی صدای عشایر ایران با هدف معرفی ظرفیت های عظیم مناطق عشایری کشور و سلوک زندگی و دلاورمردی های آنان برگزار شده، ميراث معنوي عشاير را بسيار غني، پر جاذبه و اصيل خواند.

محمدی یادآور شد: دکتر ملک زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز، پیش از این هنگام بازدید از غرفه های آذربایجان شرقی در جشنواره صدای عشایر، حضور بسیج عشایری استان را در این جشنواره پربار و قابل تمجید ارزیابی کرده بود./ب

برچسب ها: رتبه ، برتر ، غرفه بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.