سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 50 برنامه در روز یوم الله 22 بهمن از سوی منطقه 9

اجراي عمليات راپل از سوي دانش آموزان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 از اجرای 50 برنامه در روز یوم الله 22 بهمن خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس غلام رضا زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در طول دهه فجر 60 عنوان برنامه و 200 برنامه اجرا شد و برای روز 22 بهمن نیز 50 برنامه دیگر اجرایی می شود که طی آن 14 غرفه فعالیت دارند که برای نمونه می توان به فعالیت غرفه تخصصی کودکان، غرفه تخصصی جنگ نرم، غرفه تخصصی سلامت، بازی های رایانه ای و غرفه تخصصی ورزش اشاره کرد که به صورت زنده برنامه های خود را اجرا می کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: از 8 صبح یکشنبه 22 بهمن زیارت عاشورا در محلات در یک مسجد محوری برگزار و بعد از زیارت عاشورا در پایگاه های بسیج راهپیمایی شکل می گیرد و در ادامه به مسیر میلیونی 22 بهمن ملحق می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا زاده اظهار داشت: در 5 نقطه نماز جماعت برپا می شود که این 5 نقطه یکی رو به روی دانشگاه شریف و دیگری نبش معین، خیابان آیت الله سعیدی و تقاطع دامپزشکی و میدان آزادی است.
وی در خاتمه اذعان کرد: مسابقات ورزشی از جمله مسابقه روپایی، دارت، راکت و... ویژه آقایان و بانوان برگزار که در پایان به قید قرعه کشی جوایزی به برندگان اهدا می شود.
به گفته ی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 از شاخص ترین برنامه های منطقه در طول راهپیمایی و برگزاری مراسم اجرایی عملیات راپل از سوی دانش آموزان است که از طبقه هشتم شهرداری منطقه به پایین سقوط می کنند و دیگری محلی برای گرفتن عکس پرسنلی شهروندان و چاپ و تحویل فوری آن است که این خدمتی رایگان است./ل
برچسب ها: غرفه ، دانشگاه ، میدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.