سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و باشگاه فولاد ماهان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با باشگاه فولاد ماهان در زمینه مسائل ورزشی و فرهنگی تفاهم نامه ای امضا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  وبنابر اعلام پایگاه باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ رئیس دانشگاه آزاد دانشگاه نجف آباد در جلسه بستن این تفاهم نامه ، گفت: بهترين اقدام فرهنگي بها دادن به مسائل ورزشي است و اين مساله در دانشگاه كه مخاطبان آن را جوانان تشكيل مي دهند، بارها تجربه شده است.
دكتر اميري بر اهميت نقش ورزش در حل مشكلات فرهنگي و اخلاقي جامعه نیز اشاره کرده و افزود: در كشور ايران مسائل اخلاقي و فرهنگي جامعه با توجه به جمعيت عظيم جوانان از نگراني هاي عمده بشمار مي رود.
وي ادامه داد: مطمئناً با افزايش امكانات ورزشي از ميزان نگراني نسبت به مواردي همچون اعتياد كاسته مي شود.
مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان نیز در این نشست با ابراز خرسندی ازبستن تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افزود: باشگاه فولاد ماهان با توجه به رسالتی که بر دوش خود احساس می کند، دستورالعمل های فرهنگی را برای باشگاه ترسیم کرده تا به وظایف و ماموریت های اجتماعی خود در قبال جامعه عمل کند.
محمدرضا ساکت ادمه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان بزرگترین واحد آموزش عالی استان اصفهان از ظرفیت و امکانات ورزشی بسیاری بهره مند بوده و تاکنون میزبان مسابقات ورزشی متعددی بوده است.
وی با بیان اینکه رشته بسکتبال یک رشته دانشگاهی محسوب می شود، افزود: بر اساس تفاهم انجام شده قرار است برخی جلسات تمرینی تیم ماهان در سالن بسکتبال دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.