سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت 22 بهمن

ملت‌های مسلمان با الگوگیری از انقلاب اسلامی علیه آمریکا و صهیونیسم به‌پا خاسته‌اند

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشت.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این بیانیه آمده است: 22 بهمن ماه یادآور وحدت، ایثار، بصیرت، حماسه و از جان‌گذشتگی ملت متمدن و حماسه‌ساز ایران اسلامی است که با فریاد و غریو بلند و رسای خود، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را خواستار شد تا از تحت سلطه و استعمار کشورهای غرب و شرق درآید و عزت و اتکا به خدا و خود را به جهانیان ابلاغ کند.

انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ منحصر به فرد در پایان هزاره دوم بود که بر زورگویان و ستمگران سلطه‌طلب و نیز صهیونیسم بسیار گران و سخت آمد بنابراین با تحمیل هزینه‌های سنگین از جمله ترور، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی و ... سعی در به شکست کشاندن این پیروزی داشته و دارند. اما دریغ از تفکر و مغز آنها که رهبری و هدایت امامان مقتدر،شجاع، بصیر،مدیر و عامل همچون حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که هر دو از سلاله حضرت رسول گرامی(ص) و فاطمه زهرا(س) هستند و با پشتوانه مردم ولایتمدار، یکی‌یکی، دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها، فشارها و تحریم‌های آنها را به فرصت تبدیل کرده و نادیده گرفتند، به فرمایش خداوند متعال که می‌فرماید: «اِنَّ مع العُسرِ یُسرا»، ایمان نیاوردند.

به هر حال امروز با گذشت 34 سال، دشمنان انقلاب اسلامی پس از آزمایش همه را‌ه‌های دشمنی، از کارساز نبودن تحریم‌ و تهدید نیز گیج و سرگشته شده‌اند و اذعان دارند که تحریم‌ یک سیاست اصولی و نتیجه‌بخش برای مردم مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی نیست و مذاکره را خواستار شده‌اند.اکنون دنیا شاهد این است که ملت‌های کشورهای مسلمان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، بر علیه استبداد و حکومت دست‌نشانده آمریکا و صهیونیسم به‌پا خاسته‌اند و ندای آزادی و آزادگی سر می‌دهند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس بار دیگر در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرده و ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی(ره)، سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری و تلاش در عرصه علم، دانش و جهاد علمی را در جهت افزایش قدرت مقابله نظام در جبهه جنگ فرهنگی با دشمنان ایران اسلامی و در رأس آنها آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، از جوانان دانش‌دوست قهرمان ایران اسلامی خواستار است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خاتمه از امت حزب‌الله دعوت می‌کند تا با ایمان راسخ و ارده‌های قوی همانند سالیان گذشته در جهت تجدیدمیثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و خون شهیدان بیعت تازه ببندند و با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، دین خود را به خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس ادا کنند.

انتهای پیام /س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.