سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان // نام خبرنگار : عالیه گنجعلی بنجار کد : 8601413

افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت در زاهدان

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان از افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، عبدالعزیزجمعه‌زاده اظهار داشت: شهرداری زاهدان در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده است تا با انجام پروژه‌های خود سبب جلب رضایت نسبی شهروندان زاهدانی شود.

وی افزود: در گرامیداشت دهه فجر 124 طرح و پروژه شهرداری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان ادامه داد: این پروژه‌ها که با صرف اعتباری حدود 93 میلیارد ریال افتتاح و تقدیم شهروندان خواهد شد در قالب فعالیت‌های مختلفی اعم از پیاده روسازی، آسفالت معابر، پارک‌ها و فضای سبز و سایر خدمات عمرانی صورت گرفته است.

جمعه‌زاده بیان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این دهه مبارک، بهره‌برداری از کارخانه 120 تنی آسفالت با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و بهره‌برداری از پارک بزرگ البرز در زیباشهر زاهدان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و فاز دوم پارک یاس در بلوار شهید مطهری است.

وی با اشاره به توسعه عدالت محوری خدمات در نقاط مختلف شهر زاهدان بیان داشت: برای این منظور تعدادی پارک محله‌ای در نقاط مختلف و حاشیه‌ای شهر نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان با اینکه موضوع حفظ و گسترش فضای سبز در شهر زاهدان بسیار حائز اهمیت است گفت: با توجه به اقلیم منطقه‌ای و سایر مشکلات موجود توانسته‌ایم در بحث فضای سبز اقدامات خوبی را انجام دهیم که در این میان می‌توان به پروژه احداث پارک 8 هکتاری سرداران شهید که دارای پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصدی است نام برد.

جمعه‌زاده یادآور شد: علاوه بر افتتاح پروژه‌های شهرداری در دهه فجر، کلنگ آغاز عملیات‌های اجرایی تعدادی دیگر از پروژه‌های شهرداری نیز به زمین خواهد خورد.

وی افزود: کلنگ‌زنی پروژه ساختمان شورا و شهرداری و احداث میدان سربازان گمنام در زیباشهر و همچنین احداث بوستان ولایت با 130 هکتار وسعت از دیگر اقدامات شهرداری زاهدان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان اضافه کرد: پس از اتمام پروژه بزرگ بوستان ولایت که در آن تمامی جنبه‌ها و امکانات مورد نیاز از جمله امکانات رفاهی، ورزشی، فضای سبز و غیره پیش‌بینی شده است، شاهد یک تحول شگرفی در بحث فضای سبز شهری خواهیم بود.

 

برچسب ها: افتتاح ، کارخانه ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.