سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی

مسئولين توصيه‌هاي رهبر انقلاب را نصب‌العين قرار دهند و گره‌هاي مردم را باز كنند

شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی طي بيانيه‌اي به مناسبت 22 بهمن ماه تاكيد كرد:‌ مسئولين در این برهه حساس نزدیک به انتخابات از کشمکش‌های بیهوده و مشاجرات بی‌ثمر و دون شان این ملت رشید بپرهیزند و توصیه‌های داهیانه و مشفقانه رهبری معظم را نصب‌العین قرار دهند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت 22 بهمن بيانيه‌اي صادر كرد.

متن بيانيه به شرح زير است:

باز هم 22 بهمن یادآور نصرت لشکریان حق بر اردوگاه باطل فرا رسید و رایحه پیروزی انقلاب رهایی بخش مسلمان ایران مشام حق‌طلبان را از عطر توحید و عدالت آکند.

روزی که طومار دوران نکبت بار 2500 ساله سلطنت شاهنشاهی را در هم پیچید و پرچم توحید را بر فراز سرزمین اسلامی ایران به اهتزاز درآورد، اکنون شجره طیبه انقلاب اسلامی به برکت نفس قدسی باغبانش حضرت امام خمینی(ره) در سراسر جهان ریشه دوانیده و به همت وارث معنویش‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی(مدظله‌العالی) به ثمر نشسته است.

امروز فرزندان رشید انقلاب اسلامی در حالی 34 سالگشت پیروزی خود را به جشن می‌نشینند که وعده الهی آن یار سفر کرده خمینی کبیر(ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان در شرف تحقق است، بیداری اسلامی کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.

همزمان با 34 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت‌های مسلمان تونس، مصر و لیبی نیز دومین سال پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند و فریاد عدالت خواهی نه فقط از کشورهای اسلامی که از قلب کشورهای استکباری در اروپا و آمریکا نیز به گوش می‌رسد و استکبار جهانی و صهیونیسم را به لبه پرتگاه اضمحلال رسانیده است.

شورای هماهنگی نیروهای انقلاب با گرامی‌داشت این روز الهی و آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف در قیام‌های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کند با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی میثاق دوباره ببندند.

در انتهای کلام با بزرگوارانی که حامل امانت خطیر مسئولیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی مردم‌اند: حضرات مسئول در این برهه حساس نزدیک به انتخابات که کینه معاندان دیرین این انقلاب مقدس در اوج است و ملت فهیم ایران از ناحیه معیشت در جایگاهی که در خور آنند قرار ندارند و از کشمکش‌های بیهوده و مشاجرات بی‌ثمر و دون شان این ملت رشید بپرهیزند؛ توصیه‌های داهیانه و مشفقانه رهبری معظم را چنان چه باید نصب العین قرار دهید و بیش از این مایه آزردگی ملت را فراهم نکنید و تلاش و هم خویش را در گشودن گره‌های ناگشوده مردم به کار گیرید تا خدای ناکرده مغضوب درگاه حق تعالی و شرمنده امام و شهدا نگردید.

والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بهمن ، راهپیمایی ، پیروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.