سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش ضريب ايمني عابرين پياده منطقه 10

معاون حمل و نقل ترافيک منطقه 10 در راستاي افزايش ايمني عابرين پياده و نظم در ترافيک از اجراي عمليات خط کشي معابر به طول 2 هزار متر از ابتداي سال جاري تاکنون خبر داد.

فرزاد اسکندرنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اين عمليات به منظور افزايش ايمني عابرين پياده و نظم در ترافيک عبوري در قالب خط کشي طولي با رنگ سرد و دو جزئي خط کشي بلوک عابرپياده اجرا شد.
وي در ادامه افزود: تامين امنيت رفاه و آسايش عابرين پياده و خودروها در سطح شهر و استانداردسازي مطلوب المان هاي ترافيکي به منظور رواني تردد از رويکردهاي مهم شهرداري است که در دستور کار مناطق نيز قرار دارد، براساس اولويت ها رسيدگي مي شود.
وي در ادامه تصريح کرد: عمليات نصب تابلو شناسايي و اعلام مسير نيز در بزرگراه شهيد نواب صفوي، خيابان يادگار امام، خيابان قزوين و خيابان آزادي در قالب تهيه و نصب تابلوهاي اسامي معابر و اماکن در دست اجراست.
فرزاد اسکندرنژاد در خصوص اقدامات انجام شده، خاطرنشان کرد: احداث 7 دستگاه سرپناه اتوبوس و تاکسي و تامين روشنايي آنها همچنين تهيه و نصب نقشه در ايستگاه هاي خيابان عرب، خيابان قزوين، خيابان جيحون، تامين روشنايي از مهمترين اقدامات انجام شده است./ز
برچسب ها: افزایش ، ضریب ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.