سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اصلاح دیدگاه فرهنگی، اردبیل را به جایگاه اصلی‌ می‌رساند

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: اصلاح در دیدگاه فرهنگی و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران زمینه توسعه همه‌جانبه استان اردبیل را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حامد عاملی امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان افزود: ما اگر بتوانیم به شکل همه‌جانبه و واقعی دیدگاه فرهنگی مسئولان و عموم مردم را در حمایت از سرمایه‌گذاران ارتقا دهیم، در آن صورت شاهد بستر‌سازی برای توسعه همه‌جانبه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دولت به تنهایی قادر نیست همه سرمایه‌گذاری‌ها را به صورت همه‌جانبه و فارغ از توسعه بخشی انجام دهد، گفت: برای تحرک‌بخشی به حوزه تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نیازمند مشارکت بخش خصوصی و غیر‌دولتی هستیم تا در یک حرکت مستمر بتوانیم تحول واقعی را ایجاد کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل همچنین افزود: همه در قبال توسعه و آبادانی شهر و استان خود مسئول هستیم و باید دست در دست هم دهیم و با تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی زمینه حضور آنان را در منطقه مهیا سازیم.

عاملی در ادامه با اشاره به اینکه نباید فقط به درآمد نفت تکیه داشته باشیم، گفت: با فراهم کردن بستر تولید و سرمایه‌گذاری در استان می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات منطقه از جمله نرخ بیکاری، کمبود میزان درآمد استان و ... فائق آئیم و با یک برنامه‌ریزی دقیق و تصمیم‌گیری حساب شده گامی در آبادانی و توسعه استان برداریم./س

برچسب ها: اردبیل ، اصلاح ، دیدگاه ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.