سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبريز/

دامن زدن به اختلافات خیانتی نابخشودنی است

امام جمعه بناب گفت: دامن زدن به اختلافات و بر هم زدن صفوف مردم گناهی نابخشودنی و خیانت بزرگی است از این رو حضور در اجتماع 22 بهمن یک فریضه الهی و تخلف از آن بدون عذر موجه نابخشودنی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی‌باقری‌بنابی در آستانه یوم الله 22 بهمن در جشن پیروز انقلاب اسلامی در بناب از این روز به عنوان یک روز بزرگ و تاریخی نام برد و اظهار کرد: دوست و دشمن در دنیا بپاخاسته‌اند و نظاره‌گر حال و احوال ما هستند تا ببینند که آیا ملت ایران نسبت به انقلاب و ادامه راه امام(ره) در چه وضعیتی هستند و بعد از این همه فشار و تحریم و آزار و اذیت، اجتماع راهپیمایی 22 بهمن امسال در نزد دوستان و دشمنان حرارت سنگ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اعلام این نکته که حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک فریضه الهی و ضرورت ملی است، افزود: این روز به طیف و گروه و جناح خاصی ارتباط ندارد و مصالح ملت و مصالح امت در میان است.

حضور در اجتماع 22 بهمن یک فریضه الهی و تخلف از آن بدون عذر موجه گناه نابخشودنی است

باقری‌بنابی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت است برای فرو نشاندن توطئه‌های دشمنان و نعوذ بالله عدم شرکت غیرموجه در این راهپیمایی نوعی نفاق و اقدام علیه مصالح کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب همچنین با بیان آیاتی از قرآن مجید و لزوم پرهیز از دامن زدن به هرگونه اختلاف در جامعه گفت: دامن زدن به اختلاف و بر هم زدن صفوف مردم گناه نابخشودنی و خیانت بزرگی است از این رو حضور در اجتماع 22 بهمن یک فریضه الهی و تخلف از آن بدون عذر موجه گناه نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه طبیعت باطل اضمحلال است و سرنوشت آن نابودی است؛ تأکید کرد: باطل فقط خودنمایی می‌کند، جولان می‌دهد، ولی دوام و بقا و استقامت ازآن حق و اهل حق است و بس.

باقری بنابی با اشاره به اینکه غالباً لشگر ناحق دارای عده زیادی بوده و به ظاهر باطل قوی است؛ تصریح کرد: ولی بالعکس، جبهه حق همیشه با کمی نفرات و امکانات روبه‌رو بوده و در جنگ‌های صدر اسلام نیز همین طور بوده و با وجود آن اهل حق پیروز و ماندگار بودند و در عوض جبهه باطل با وجود توافر عده همیشه شکست خورده است و دلیل آن اینکه حامیان حق از نیروی معنوی برخوردار بوده‌اند.

وی گفت: مکتب انبیاء و همه ائمه معصومین(ع) ریشه در حقیقت دارند و حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) نیز بر روی حق استوار خواهد شد و این انقلاب و نظام نیز ریشه در مکتب انبیاء و آیات قرآن دارد و به هیچ یک از نظام‌های موجود در دنیا شباهت ندارد و به همین علت است که هر سال شاهد زنده و شکوفاترشدن نهضت عاشورا هستیم.

سخنان رهبری تداعی کننده بیانات امیرالمومنین

امام جمعه بناب سپس با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: احسنت و صد آفرین به این رهبر آگاه و فرزانه که در برابر شیاطین و استکبار جهانی اعلام می‌کند، «من دیپلمات نیستم، من انقلابی هستم»؛ یعنی اینکه من بازیگر و سیاست زده نیستم، من اهل نیرنگ نیستم، من اهل صدق و وفا هستم و روح انعطاف و حق طلبی در تار و پود من موج می‌زند و مصالح امت اسلامی را فدای قدرت‌های بزرگ و امیال شیطانی نمی‌کنم و این فرازها تداعی کننده بیانات امیرالمؤمنین علی(ع) است./ج1

برچسب ها: بناب ، ائمه ، تداعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.