سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می كند

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی و اقتدار نظام اسلامی را افزایش می دهد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،سرهنگ پاسدارمحمدی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ملت ایران افزود: مردم كشورمان امسال در 22 بهمن با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز ضمن مایوس كردن دشمنان بار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام می كنند.

وی بیان كرد: باورهای مردم ایران ریشه در دستورات الهی دارد و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه پایبندی مردم به این باورها و ارزش ها است.

به گفته وی، شركت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشكوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می شود چرا كه ملت فهیم ایران ثابت كرده‌اند هر چه شرایط حساس تر بیشتر باشد، حضور آنان در دفاع از آرمان های نظام گسترده تر است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینكه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد به دستاوردهای تحسین ‌برانگیز جوانان غیور این مرز و بوم اشاره كرد و گفت: دشمنان ملت ایران، دست به هر اقدام می‌زنند تا مردم را از نظام دور كنند، غافل از اینكه نظام از دل مردم بیرون آمده و با پوست و خون مردم عجین است.

وی مردم ایران را متمدن و ولایتمدار توصیف كرد و بیان داشت: اقدامات دشمن در 34 سال گذشته اشكال مختلفی داشته و هر بار مردم و نظام پاسخ كوبنده‌تری به دشمن داده‌اند.

وی افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و مقابله با توطئه دشمنان دارند و باید با بصیرت بخوبی به وظیفه خود عمل كنند./ع

برچسب ها: راهپیمایی ، ساوه ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.