سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

پرداخت 110 میلیارد ریال تسهیلات به 10 تعاونی مازندران

10 طرح تعاونی از محل صندوق توسعه ملی، تسهیلات 110 میلیارد ریالی دریافت کردند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : مجموعه تعاونی گل و گیاه پامچال که از محل کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان موفق به دریافت تسهیلات 500 میلیون ریالی شده است در زمینه تولید درختچه‌های تزئینی، برگ‌های تزئینی و گل‌های فصلی و باغی فعالیت دارد.

کیاکجوری افزود : با بهره‌برداری از این طرح، 5 نفر به‌صورت دائمی و 5 نفر به‌صورت فصلی مشغول کار شدند.

وی تصریح کرد : در ایام دهه فجر امسال 12 طرح به بهره‌برداری خواهد رسید که زمینه اشتغال جدید 58 نفر را فراهم می کند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : علاوه بر این طرح‌ها، طرح ‌های مسکن مهر نیز به بهره‌برداری می‌رسد که بیش از 400 فرصت شغلی در زمینه مسکن مهر ایجاد می کند.

کیاکجوری با اشاره به ارائه تسهیلات از سوی دولت در بخش تعاون افزود : 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات جذب نشده در استان‌های دیگر پارسال از سوی هیئت دولت به استان مازندران اختصاص یافته که 30 میلیارد ریال آن تشکیل پرونده شده و اعتباری بیش از 11 میلیارد و 400 میلیون ریال در قالب کمک‌های فنی و وام‌های کم‌بهره به 16 طرح در سطح شهرستان‌ها توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در کارگروه توسعه کشاورزی پارسال از مجموع 112 میلیارد تومان اعتبار شهرستانی، 479 طرح تعاونی به ارزش 94 میلیارد و 800 میلیون تومان به این کارگروه معرفی شده که 159 طرح با ارزش 23 میلیارد و 700 میلیون تومان مصوب شد و در بخش تعاون نیز 7 میلیارد تومان عقد قرارداد با بانک عامل شده است.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت : امسال با تصویب 4 طرح به ارزش 27 میلیارد و 300 میلیون تومان، متقاضیان در مرحله عقد قرارداد بانکی هستند./ع
برچسب ها: دریافت ، تسهیلات ، تعاونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.