سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گردشگران در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان

این روزها که اکثر نقاط کشور آب و هوای برف و بارانی دارند، ریگان با داشتن آب و هوایی گرم و معتدل گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، این روزها که اکثر نقاط کشور آب و هوای برف و بارانی دارند، ریگان با داشتن آب و هوایی گرم و معتدل گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و گردشگرانی از  چهار استان کشور برای ریگ درمانی و استفاده از این طبیعت زیبا به بلندترین تپه‌های شنی دنیا آمدند.

گردشگرانی از استان تهران، خراسان رضوی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به این تپه‌های شنی آمدند و از این طبیعت استفاده و ریگ‌درمانی کردند.

یکی از این گردشگران که از استان خراسان رضوی به این تپه‌های شنی سفر کرده بود گفت: برای نخستین‌بار به این مکان گردشگری سفر کرده‌ایم و این بهترین تجربه ما از تپه‌های شنی است.

وی افزود: برای ریگ درمانی به این تپه‌های شنی آمده‌ام و با خوابیدن در این تپه‌ها اکنون احساس دردی ندارم و در آینده مجددا از این تپه‌های شنی دیدن می‌کنم.

علی رادفر متخصص بیماری‌های داخلی نیز اظهار داشت: این تپه‌های شنی خاصیت درمانی خوبی دارند و برای دردهای مفاصل و بیماری‌های روحی و روانی بسیار مؤثر هستند.

وی افزود: با رفتن به طبیعتی بکر همچون ریگان تمام آلام روحی در طبیعت با دیدن این مناظر زیبا برطرف و با خوابیدن چند ساعتی در شن دردهای مفاصلی درمان می‌شود.

رادفر بیان داشت: کسانی که این تپه‌های شن را یک بار از نزدیک مشاهده کنند، سعی دارند مجددا از آنها دیدن کنند.

 بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان با 75 متر طول و وسعت 30 کیلومتر مربع در 12 کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارند.
برچسب ها: تپه ، شنی ، ریگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.