سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا خبر داد

کشف سه تن لواشک غیربهداشتی از داخل یک واحد دامداری در پیشوا

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: دو فرد سودجو که در یک سوله 200 متری اقدام به درست کردن لواشک‌های غیربهداشتی می‌کردند، دستگیر شدند و در این رابطه سه تن لواشک غیربهداشتی کشف شد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، و به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، دو فرد سودجو و فرصت‌طلبی که اقدام به تولید لواشک و آلوچه غیربهداشتی در داخل یک واحد دامداری می‌کردند، با بیش از سه تن مواد اولیه و مقادیر قابل توجهی لواشک غیربهداشتی در پیشوا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار داشت: به‌دنبال دریافت گزارشی مبنی بر تولید لواشک و آلوچه غیربهداشتی در داخل یک واحد دامداری در یکی از روستاهای اطراف پیشوا، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سلمان آدینه‌وند خاطرنشان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اطمینان از صحت موضوع، پس از هماهنگی با مقامات قضایی با حضور بازرسان شبکه بهداشت در اقدامی ضربتی از محل موردنظر بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، دو نفر از افراد سودجو و فرصت‌طلب در یک سوله 200 متری، در داخل یک واحد دامداری و در محیطی غیرمناسب اقدام به تهیه لواشک و آلوچه غیربهداشتی کرده و سپس تولیدات خود را در بسته‌بندی‌هایی به ظاهر بهداشتی روانه بازار می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا عنوان کرد: طی بازرسی انجام گرفته، سه تن مواد اولیه شامل خرما و آلوچه‌های فاسد، 17 سطل 25 لیتری لواشک آماده، 60 کیلوگرم لواشک ، 150 کیلوگرم هسته انار ، 12 گالن 15 لیتری ترشی انار، 20 لیتر عرقیات گیاهی، پنج بسته کشمش 10 کیلویی، پنج کارتن 20 کیلویی لواشک بسته‌بندی شده کشف شد.

آدینه‌وند در پایان یادآور شد: در این رابطه دو متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: لواشک ، پیشوا ، کشف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.