سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحبت های بعد از بازی بسکتبال ایران و عراق ،

آفاق: فینال قبلی را به خاطر نااشنایی با کادر جدید باختیم/ طعمه: عراق قبلا قدرت اول غرب اسیا بود

بازیکن تیم ملی ایران و سرمربی تیم ملی عراق از بازی دو تیم ایران و عراق و شرایط تیم های خود می گویند.

حامد آفاق بازیکن تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: به خاطر یک مشکل در هفته گذشته درگیر بوده و چند روز از مربیان تیم ملی استراحت گرفتم اما در نهایت به اردوی تیم ملحق شدم. بازی مقابل عراق هم بازی خوبی بود اما بازیکنان ما مقابل عراق انگیزه های پایینتری داشتند و در دقایقی واقعا تمرکز نداشتیم اما به تدریج تمرکز به تیم بازگشت. بیشتر کار تیم در این بازی هم مرور تاکتیکها و برطرف کردن نقطه ضعفها بود.
وی ادامه داد: بازی فردا با لبنان هم واقعا سخت است این تیم با تمام قدرت آمده تا در ایران قهرمانی بگیرد اما در صورت داشتن تمرکز بالا، بردن آنها سخت نیست.در تورنمنت قبلی هم برای اولین بار با بچیروویچ کار می کردیم و هنوز با سیستمهای وی آشنایی نداشتیم به همین دلیل در فینال به لبنان باختیم اما حالا شرایط بهتر شده است.
**فکرت طعمه: ایران قهرمان می شود 
 فکرت طعمه سرمربی تیم ملی بسکتبال عراق هم در مورد بازیها گفت: زمانی که به ایران آمدیم و شرایط را دیدیم، مشخص بود که ایران عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است  به نظرم ایران تیم شانس اول قهرمانی و پس از آن لبنان مستحق مقام است. تمرکز ما هم بر تیم اردن است تا با پیروزی مقابل این تیم مقام سوم بازیها را به دست آوریم.
وی ادامه داد: دو بازیکن ما دو روز پیش از این مسابقات آسیب دیدند و تیم از این لحاظ لطمه دید. تیم ایران هم بسیار قوی بوده و راحت امتیازات را بالا برد اما ما تلاش کردیم تا فاصله را کم کنیم. سرمربی عراق تاکید کرد: بسکتبال عراق قبلا در سطح اول آسیا بود اما با جنگی که در کشورمان پیش آمد شرایط خوب تیم از دست رفت و ما را به مقام  6 و 7 آسیا رساند اما در تلاشیم تا دوباره به گذشته موفق خود بازگردیم./ق
برچسب ها: بسکتبال ، افاق ، طعمه ، غرب اسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.