سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت انواع شیرینی درجه یک

قیمت‌های اعلام شده برای انواع شیرینی درجه یک است که بر این اساس، هر کیلوگرم شیرینی گل‌محمدی 6 هزار تومان و شیرینی تر و خامه‌ای 8 هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛رئیس اتحادیه قنادان قیمت‌های جدید انواع شیرینی را اعلام کرد و گفت: قیمت‌های اعلام شده برای انواع شیرینی درجه یک است که بر این اساس، هر کیلوگرم شیرینی گل‌محمدی 6 هزار تومان و شیرینی تر و خامه‌ای 8 هزار تومان تعیین شده است.

 بر اساس تصمیم جدیدی که بعد از ابلاغ ضوابط جدید قیمت گذاری از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نهایی شده، قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر و خامه‌ای 8 هزار تومان، شیرینی گل‌محمدی 6 هزار تومان و شیرینی برنجی 6500 تومان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه قنادان افزود: همچنین هر کیلوگرم شیرینی زبان و پاپیونی در نرخ‌گذاری جدید 6500 تومان و کیک یزدی 5400 تومان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: این قیمتها برای انواع شیرینی درجه یک است، ضمن اینکه نرخ‌نامه شیرینی درجه 2 و 3 نیز که در قنادی‌ها موجود است و در روزهای آینده اعلام می‌‎شود.

به گفته نصرتی، مردم هرگونه شکایت را نسبت به قیمت و کیفیت انواع شیرینی درجه یک، دو و سه را می‌توانند با اتحادیه‌های مربوطه در استانها در میان بگذارند.
برچسب ها: شیرینی ، خامه ای ، زبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.