سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مسیر راهپیمایی 22 بهمن؛

برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری در قلب پایتخت

شهردار منطقه 6 از برپایی ایستگاه فرهنگی، هنری به صورت متمرکز در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

فخرالدین سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شهرداری منطقه با هدف وحدت و همدلی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و با رویکرد ترغیب آنان به حفظ و حراست از انقلاب اقدام به برپایی 20 ایستگاه فرهنگی و هنری می نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: این ایستگاه ها شامل ایستگاه های مشاوره حقوقی و آموزشی، مشاوره سلامت و آموزش های شهروندی، غرفه های ورزشی، نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن، نقاشی، نمایش های عروسکی و مسابقه عکاسی است.

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: این غرفه ها با اعطای هدایا و جوایز در خیابان انقلاب حدفاصل وصال تا فلسطین برپا می شود.

وی در ادامه با اشاره به هویت بخشی و زیباسازی بصری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه افزود: به منظور زیباسازی فضاهای شهری اقدامات متنوع و گوناگون تدارک دیده که از این جمله می توان به آذین بندی ایستگاه فرهنگی منطقه با استفاده از ریسه های پارچه ای و رنگی، استفاده از گیاه بامبو و همچنین نصب بنر برروی داربست ها با طرح مرتبط با ایام پوشش، طاق نصرت های داربستی برروی مسير بی آرتی، آذین بندی و نصب ریسه های پارچه ای پرچم های ایران و تصاویر شهدا در میدان انقلاب و فردوسی و در مسیر راهپیمایی اشاره کرد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: خدمات شهری منطقه نیز به صورت ویژه مسیرهای خیابان آزادی و انقلاب را پاکسازی و اقدام به لایروبی، شستشوی ایستگاه های اتوبوس، المان های شهری کرده است./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.