سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به بیست و سومین جشنواره موسیقی فجر؛

"گروه آریان"، "خشایار اعتمادی" و "مانی رهنما" پرچمداران موسیقی پاپ در این دوره

"گروه آریان"، "خشایار اعتمادی"، "مانی رهنما" و "مجتبی کبیری" به عنوان پرچمداران موسیقی پاپ در بخش جنبی جشنواره بیست و سوم موسیقی فجر حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران؛  ببست و سومین جشنواره موسیقی فجر از 30 آذر ماه سال 1386 در هشت مکان مختلف در تهران آغاز به کار کرده و با 8 دی نیز ادامه پیدا کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره بیست و سوم، سیاست هایی دوگانه را اعمال کرد به نحوی که از یک طرف اجراها و تولید آلبوم های موسیقی پاپ بیشتر از گذشته محدود شد و سال 1386، چند کنسرت موسیقی پاپ در تهران به دلیل لغو مجوز های آن از سوی دفتر موسیقی این وزارتخانه برگزار نشد اما با این وجود، وزارت ارشاد تصمیم گرفت در بیست و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر، بخش جدیدی را اضافه کند که این بخش به حضور گروه های پاپ اختصاص دارد.
در جشنواره بیست و سوم، 79 گروه داخلی در جشنواره به اجرای آثار خود پرداختند که در این گروهها، مجموعه 1070 هنرمند در قالب آهنگساز، خواننده و نوازنده حضور داشتند.
همچنین 38 گروه نیز در بخش جنبی شرکت کردند که در این بخش علاوه بر موسیقی سنتی و نواحی، چند گروه در بخش بانوان، چند ارکستر بزرگ و گروههای پاپ آریان، خشایار اعتمادی، مانی رهنما، مجتبی کبیری حضور داشتند.
قرار بود در این بخش شهرام ناظری و گروه کامکارها نیز بر اجرای برنامه بپردازند اما نامی از آنها در جدول برنامه ها مشاهده نمی شد.
مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با حضور مسئولان وزارت ارشاد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندانی چون هوشنگ ظریف، حسن ناهید، شاهین فرهت و مجید انتظامی برگزار شد.
در اختتامیه این دوره از اساتیدی چون حسین دهلوی، مجید انتظامی و لوریس چکناواریان تقدیر به عمل آمد./ي2
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، آریان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.