سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پالايشگاه پتروپلاس فرانسه در آستانه تعطيلي

پالايشگاه پتروپلاس فرانسه به علت مشکلات مالي همچنان با خطر بسته شدن مواجه است تا جايي که مسئولان فرانسوي هشدار داده اند در صورتي که خريداري براي اين پالايشگاه پيدا نشود، پتروپلوس تعطيل خواهد شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبري يورونيوز، پالايشگاه پتروپلاس به علت مشکلات مالي همچنان با خطر بسته شدن مواجه است.

 مسئولان اين پالايشگاه اعلام کردند که شش شرکت براي خريد اين پالايشگاه پيشنهاد داده اند اما پيشنهادهاي آنها  قابل قبول نبوده است. انتشار اين خبر براي چهارصد و هفتاد کارگر اين شرکت که در آستانه ورشکستگي هستند، اصلا خوشايند نيست.

 مدير اين پالايشگاه به تازگي به اطلاع همه کارگران و کارکنان آن رسانده که همه آنها اخراج خواهند شد.

براساس اين گزارش، دو پيشنهاد از شش پيشنهادي که براي خريد پالايشگاه پتروپلاس داده شده است جدي، معتبر و اين دو خريدار داري بودجه مالي لازم  هستند و به طور جدي خواستار طي شدن فرايند خريد اين پالايشگاه هستند.

 متقاضيان خريد پالايشگاه پتروپلاس تا شانزدهم آوريل فرصت دارند براي خريد آن ، کارهاي لازم را انجام دهند. در شانزدهم آوريل امسال فعاليت پالايشگاه پتروپلاس  متوقف مي شود.

پالايشگاه پتروپلاس، نمونه بارز با بحران  مواجه شدن صنايع پالايشگاهي اروپا است. از صد و پانزده پالايشگاهي که در اروپا وجود دارد،هفت پالايشگاه از سال دو هزار و نه تاکنون به علت مشکلات مالي مجبور شده اند فعاليت خود را متوقف کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.