سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشیم رایت:

رفتنم از حفاری بی خبر نبود/مقابل ایران، اردن همیشگی نبودیم

بازیکن آمریکایی تیم ملی بسکتبال اردن که سال قبل پیش از اتمام بازیهای لیگ، تیم حفاری اهواز را ترک کرده بود دلایل این کار خود را توضیح داد.

رشیم رایت در حاشیه مسابقات غرب آسیا در مورد دلایل جدایی بی خبرش از تیم حفاری اهواز در لیگ سال قبل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: من هیچ مشکلی در اهواز نداشتم و شرایط بازی و آب و هوایی این شهر برایم خوب بود اما در انتهای لیگ با وجود اینکه مربی تیم گفته بود می توانم به کشورم برگردم هر بار می گفتند یک بازی دیگر بمان، اما واقعا امکان بیشتر ماندن برایم نبود. تنها یک بازی از لیگ هم باقی مانده بود که با اطلاع ایجنت و با توجه به اینکه بلیت بازگشت داشتم از ایران خارج شدم.

وی ادامه داد: من از آمدن دوباره به ایران خوشحالم، در این کشور همراه مهرام قهرمانی به دست آورده ام و دلیل آن شکل جدایی ام از حفاری این بود که یک عروسی مهم در پیش داشتم و پس از بارها تغییر برنامه سفرم دیگر امکان تغییر دادن دوباره برنامه را نداشتم.

**‌دو سال از تیم ملی دور بودم

بازیکن آمریکایی اردن که از پنج سال قبل ملیت این کشور را گرفته می گوید: حدود دو سال و از زمان مسابقات جام ملتهای آسیا در تیم ملی اردن نبودم و برای اولین بار پس از این مدت همراه تیم ملی بازی می کنم. در حال حاضر در لیگ قطر مشغول بازی هستم و با ارسال نامه ای از سوی فدراسیون اردن، تیم باشگاهی ام اجازه این سفر را به من داد.

رایت به باخت مقابل ایران اشاره می کند: ما شروع بسیاربدی داشتیم و در ترکیب خود عده ای بازیکن جوان داریم که تنها سه بزرگسال آنها را همراهی می کنند. این جوانان برای کسب تجربه و آموزش به تیم ملی آمده اند اما با اتمام مسابقات باشگاهی کشور ها از چند ماه دیگر تمام ترکیب اصلی که دو سال قبل هم در جام ملتها عملکرد موفقی داشتند کنار هم جمع شده و برای جام ملتهای بعدی ترکیب قدرتمندی را به وجود می آورند.

بازیکن اردن تاکید کرد: روز واقعا بدی مقابل ایران داشتیم و مطمئنم در مقابل لبنان این شرایط تکرار نخواهد شد چون این شکل بازی برای ما عادی نیست و قطعا بعد از یک روز بد با شرایط بهتری بازی می کنیم. من هم تلاش کردم فضا را برای بازیکنان جوان باز کنم اما در بازیهای بعدی بهتر از این خواهم بود و رشیم رایت همیشگی را می بینید./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.