سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال بانوان؛

نائبي: بازیهای صبح با ریتم بدن بازیکنانم هماهنگ نیست/متشرعي: روی هر کدام از تاکتیک های ماکارونی قزوین کار کرده بودیم

تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد با پیروزی پرقدرت مقابل ماکارونی قزوین بهترین شانس را برای قهرمانی لیگ بانوان پیدا کرد. سرمربیان دو تیم از بازی سرنوشت ساز دور رفت می گویند.

افسانه حسن نائبی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان ماکارونی قزوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد باخت تیمش مقابل دانشگاه آزاد توضیح داد: هیچکدام از بازیکنانم بازی خود را انجام ندادند. حتی آیشا محمد بازیکن جدید نیجریه ای تیم هم که از مرحله اول پلی آف به ترکیب اضافه شد اصلا خوب کار نکرد. حالا هم در صورتی که بازیکنانم در قزوین بازی خود را انجام دهند امکان گرفتن بازی از تیم حریف در دور برگشت وجود دارد.

وی یکی از دلایل بازی ضعیف بازیکنانش را ساعت بد برگزاری بازی می داند: بازیکنان ما در ساعات اول صبح نمی توانند خوب بازی کنند و همیشه با این زمانبندی مشکل دارند. با توجه به اینکه بدن بازیکنان هنوز در خواب است امکان ارائه بازی خود را ندارند. اتفاقا بازیکن نیجریه ای تیم هم می گفت که در این ساعت صبح اصلا نمی تواند بازی کند و در بازیهای بین المللی هم برنامه ریزی همیشه به گونه ای است که بازیها عصر برگزار می شوند.

** متشرعی: روی تمام تاکتیکهای قزوین کار کرده بودیم

شایسته متشرعی سرمربی تیم دانشگاه آزاد هم بعد از برد خوب تیمش تاکید داشت: این بی انصافی است که این بازی را تنها روز خوب بازیکنان ما بدانیم. ما از زمان بازی اول پلی آف و دیدن بازیکن خارجی حریف برای این بازی برنامه ریزی کرده و تک تک کارهای بازیکنان قزوین را آنالیز کردیم. تاکتیکهای دفاع و حمله خود را هم تغییر دادیم و در نهایت حدود 60 درصد از برنامه های مورد نظر در زمین اجرا شد.

وی ادامه داد: ما بازیکن خارجی در ترکیب خود نداریم اما خوشحالم که مقابل تیمهایی بازی می کنیم که از بازیکنان خارجی در ترکیب خود استفاده می کنند. از آنجایی که امکان اعزام های برون مرزی نداریم بازی مقابل تیمی که دو بازیکن خارجی داشت برایمان مثل بازیهای خارجی بود. امیدوارم با حمایت اسپانسرها تیم های بیشتری موفق به جذب بازیکنان خارجی شوند تا همین سطح هم که لیگمان پیشرفت کرده به خاطر حضور بازیکنان خارجی در تیمها است.

سرمربی دانشگاه آزاد با تعریف از بازیکنان خود گفت: تینا عیسائیان مقابل ماکارونی استثنایی بازی کرد. سپیده جعفری بازیکن سابق فولاد ماهان بود که روی فیزیک و پتانسیلهای وی کار کردیم و با توجه به هوش بالای خود برایمان مفید کار کرد. مدیریت ناره اردشیان در زمین و غیرت و توانایی های آیرین ملکیان کمک زیادی به تیم کرد و از طرفی معصومه اسمعیل زاده هم که بعد از پیوستن به تیم بازیهای زیادی از وی ندیده بودیم در بازی مقابل تیم قزوینی درخشید./مح

برچسب ها: بسکتبال ، سوپرلیگ ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.