سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری بیش از 6 هزار مسکن مهر در هرمزگان

در حال حاضر بیش از 157 تعاونی مسکن مهر فعال در هرمزگان فعالیت دارند که در این راستا تاکنون 6 هزار و 430 واحد واگذار شده و بیش از 23 هزار واحد دیگر نیز در دست اجرا است.

احمد راستی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از 157 تعاونی مسکن مهر فعال با 39 هزار نفر عضو در هرمزگان فعالیت دارند که تاکنون در این خصوص 6 هزار و 430 واحد واگذار شده و بیش از 23 هزار واحد دیگر نیز در دست ساخت است.

وی در ادامه به پیشرفت طرح مسکن مهر در بندرعباس اشاره و تصریح کرد: در این شهر نیز 13 هزار و 300 واحد مسکونی در قالب تعاونی ها با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دست ساخت است که 2 هزار و 470 واحد آن در دهه فجر امسال تحویل متقاضیان می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: به برخی اقدامات این اداره کل در دهه مبارک فجر اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جشن انقلاب در ادارات کل استان به صدا در آوردن برق کارخانجات و قطار و کشتی ها، حضور در نمازجمعه برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر در بنگاه ها، عطر افشانی گلزار شهدا و حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بخش های مهم گرامیداشت این ایام است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.