سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفر کاشانی: تیم ملی جایگاه بهترین هاست

کارشناس فوتبال گفت: برای بچه ها بازی ايران - لبنان بسیار ساده بود، ما پتانسیل بالاتر از این بازی ها را داریم و بچه ها نشان دادند که اگر بخواهند می توانند به پیروزی برسند.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملی پوشان باید بیشتر از این تمرین کنند زیرا بازی ايران مقابل لبنان برای آنها بسیار ساده بود و تیم ما در این رقابت خیلی بالاتر از سطح لبنان بازی کرد و باید وحدت و یکپارچگی را در تیم حفظ کنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دروازه بان تیم ملی بیان کرد: همانطور که دیدیم رحمان احمدی به خوبی از دروازه حفاظت کرد و پوشیدن لباس تیم ملی برای هر کسی آرزوست و رسیدن به این جایگاه به همین راحتی نیست که بتوان آن را راحت کنار گذاشت.

وی ادامه داد: تیم ملی جایگاه افرادی است که از نظر شایستگی داشته باشند به طوري که بايد از نظر فنی، اخلاقی، اجتماعی باید در سطح این تیم باشند.

کاشاني افزود: همانطور که دیدیم لژیونرهای تیم بسیار زیبا عمل کردند و بازیکنان داخلی باید این را در نظر داشته باشند که اگر در تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشند به باشگاه های بزرگ می رسند.

وی در پایان گفت: از برد تیم ملی بسیار خوشحال شدم و اميدوارم بازيکنان تيم ملي کشورمان در بازي هاي آينده خود موفق شوند./مح
برچسب ها: کاشانی ، تیم ملی ، لبنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.