سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات بسکتبال غرب آسیا- تهران؛

بچیروویچ: به خاطر میزبانی با ترکیب اصلی شرکت کردیم / مراد برکت: انتظار باخت به ایران با این اختلاف را نداشتیم

بعد از پیروزی 93 بر 55 تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن، سرمربیان دو تیم در مورد شرایط بازی توضیح دادند.

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از بازی با اردن توضیح داد: خوشحالم که این بازی را بردیم، البته نه به خاطر اختلاف امتیاز بلکه به این دلیل که بازیکنانم مانند یک تیم واقعی بودند و انتظارات من را برآورده کردند.

وی ادامه داد: تیم لبنان هم در روز اول برد خوبی برابر عراق داشت البته ما برای شناخت بیشتر، بازی این تیم مقابل اردن را هم زیر نظر می گیریم تا با قدرت به مصاف آنها برویم.

سرمربی تیم ملی از دلیل قرار نگرفتن حامد آفاق در ترکیب ابتدایی تیم گفت: حامد به خاطر کارهای شخصی دیر به اردوی قبل از مسابقات آمد و به همین دلیل در ترکیب اصلی قرا نگرفت.

بچیروویچ تصریح کرد: اگر این مسابقات خارج از ایران برگزار می شد با ترکیبی از بازیکنان جوانان در آن شرکت می کردیم اما بعد از مدتها که میزبانی بازیها را نداشته ایم و به خاطر حضور پررنگ تماشاگران تصمیم گرفتیم که به آنها اجازه دیدن ترکیب اصلی تیم را بدهیم.

برکت: ایران قطعا قهرمان بازیها می شود

مراد برکت سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن در مورد بازی با ایران توضیح داد: واقعا انتظار این را نداشتیم که تیم ملی ایران انقدر خوب در بازیها ظاهر شود. هر چند تیم ما آماده نبوده و بازیکنان ایران هم تمرکز بسیار بالایی داشتند اما باز هم فکر نمی کردیم که با این اختلاف بالا بازی را واگذار کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک با حضور خوب ایران در این دوره از مسابقات این تیم قهرمان بازیها می شود. ما هم به خاطر حضور چهار بازیکن اصلی مان در لیگ چین با ترکیب کامل به تهران نیامدیم اما دلیل مهمتر باختمان زمان برگزاری بازیها بود. وقتی زمان انجام مسابقات را شنیدیم، شوکه شده و آمادگی شرکت در این زمان را نداشتیم به همین خاطر هم با شرایط خوبی در بازیها حاضر نشدیم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.