سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي نژاد با تبريک روز نيروي هوايي:

هنجارشکني افسران نيروی هوايي در نوزدهم بهمن مجاهدتي بزرگ براي انقلاب بود

رييس جمهور گفت: اقدام همافران ارتش در آن روز يک هنجارشکني و خودشکني بود که باعث ارتقاء قابل توجهي در سطح انقلاب ملت ايران شد و مجاهدتي بزرگ به شمار مي آيد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری  محمود احمدي نژاد با تبريک دهه فجر و روز بزرگ نيروي هوايي گفت: بدنه نيروهاي مسلح هميشه با ملت، براي ملت، در کنار ملت و در مسير دفاع ملت قرار داشته است.
 
رييس جمهور روز بيعت نيروي هوايي با امام خميني (ره) روزي تاريخي توصيف کرد و افزود: اين اقدام نيروي هوايي نشاندهنده جوهره نيروهاي مسلح و همدلي آنها با آرمانهاي ملت بزرگ و انقلابي ايران است.

 احمدي نژاد اظهار داشت: روز نوزدهم بهمن 57 روزي بود که پيروزي بسيار بزرگي براي انقلاب و ملت، حاصل شد و نشان داد که آحاد ارتش و نيروهاي مسلح ايران با ملت، براي ملت و حافظ آرمانها و منافع ملت هستند.

 احمدي نژاد اين حرکت افسران نيروي هوايي ارتش را به مثابه اعلام آمادگي آنان براي فداکاري تا پاي جان براي ملت ايران توصيف و خاطر نشان کرد: هيچ وقت شادي و شعفي که در نتيجه اين اقدام به ملت دست داد و اميد و همبستگي و همتي که بيش از گذشته در روح انقلاب دميده شد، فراموش نخواهد شد و اين روز را به عزيزان نيروي هوايي، همه نيروهاي مسلح و ملت ايران تبريک مي گويم.
انتهای پیام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.