سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامی: فقط به مسابقات جهانی تکواندو فکر می کنم

تکواندوکار دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: تمرکزم را برای حضور در پیکارهای جهانی گذاشته ام.

محمد امامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و امیدوارم که برای ترکیب نهایی تیم ملی انتخاب شوم. برای این دوره از اردوهای تیم ملی همه مدعیان حضور دارند و همه تمرکزم را برای شکست حریفانم گذاشته ام تا در انتخاب نهایی باشم.
وی گفت: قهرمانان جهان و آسیا در اردوی تیم ملی حضور دارند اما هر کس که حقش باشد باید انتخاب شود من هم همه تمرکزم برای رقابت های جهانی است.
امامی در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: در رقابت های انتخابی بعد از یک دور استراحت دو بازی سنگین داشتم و مسابقه با مسعود حجی زواره از قهرمانان و مدال آوران تیم ملی است از همه بازی ها برایم سخت تر بود.
وی افزود: در مسابقه فینال مقابل بهزاد ایلخانی این بازیکن بازی دفاعی را ارائه داد و به همین دلیل با باخت در این مسابقه از عملکردم راضی نیستم و باید بهتر از این کار می کردم. در بازی آخر از ناحیه انگشت دست و مچ پا مصدوم بودم اما این آسیب دیدگی نیاز به جراحی ندارد. در فینال شرایط یکسانی با حریفم نداشتم چون با توجه به اینکه هر کدام از ما یک نوع هوگو برتن داشتیم، سنسور و هوگوها هماهنگ نبودند و این اشکال از سوی مسئولان برگزاری است.

 

برچسب ها: تکواندو ، اردو ، امامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.