سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر قلعه نوعی:

دایی از بزرگان فوتبال ما است / باید از مسئولان پرسید چرا برای ما این گونه برنامه ریزی می کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با راه آهن گفت: دایی از بزرگان فوتبال ما است و ما می دانیم که فردا بازی سختی را در برابر حریف خود داریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ابتدا باید به خاطر پیروزی تیم ملی به فوتبال دوستان تبریک بگویم چراکه فوتبال ما به این پیروزی احتیاج داشته است اما معتقدم که این پیروزی ها باید تداوم داشته باشد.

وی در خصوص بازی مقابل راه آهن ادامه داد: تیم فوتبال راه آهن تیم با برنامه ای است و از مربی بزرگی همچون علی دایی بر روی نیمکت خود بهره می برد که همواره نشان داده مربی بزرگی است و ما می دانیم که بازی سختی در برابر لوکوموتیو رانان خواهیم داشت اما گلیه من از سازمان لیگ این است که چرا چنین برنامه ریزی ها را برای ما انجام می دهند  اما هیچ وقت پاسخ  سوال خود را  در یافت نکردیم اما مسئولان این سازمان باید توجه کنند که بازیکنان در اختیار تیم ملی بوده و خسته هستند و باید مقابل راه آهن نیز به میدان بروند. 

وی تاکید کرد:برای تیم هایی مانند سپاهان و راه آهن بازی را به تاخیر می اندازند اما نمی دانم چرا برای ما چنین برنامه ریزی را ندارند ما حتی جواد نکونام را جزو هجده بازیکن ترکیب اصلی مقابل راه آهن قرار ندادیم.

وی افزود: این روند هفته ها است که انجام می شود  اما رقیب ما نسبت به استقلال استراحت بیشتری دارد ./آق

برچسب ها: علی ، دایی ، از
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.