سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در عصر حاضر؛

اوج شیطنت دشمنان انقلاب اسلامی، اوج شکوفایی علمی کشور

ريیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در این برهه ي حساس که اوج شیطنت دشمنان انقلاب اسلامی است اوج شکوفایی علمی کشور هم است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران ، حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز در ششمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام ره گفت: بسیج و بسیجیان همواره مورد عنایت امام بودند و ما با خواندن مطالبی که امام و مقام معظم رهبری در مورد بسیج و شهدای بسیجی گفته اند مسئولیتمان بیشتر می شود.

وی افزود: در این برهه حساس که اوج شیطنت دشمنان انقلاب اسلامی و اوج شکوفایی علمی کشور است پیشرفت ها به گونه ای بوده که دشمنان سعی بر وارد آوردن ضربه های سهمگین به نظام دارند پس ما باید هوشیارتر از قبل باشیم.

ابوالقاسمي توجه به دانشجویان بسیجی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دانشگاه و حوزه به عنوان مراکزی که نسل آینده را برای کشور آماده می کنند همواره مورد توجه امام راحل بوده اند، از این رو ما باید یک گفتمان نهایی را با محوریت فداکاری، خلوص و ایجاد تعهد در میان دانشجویان به راه بیاندازیم.

ابوالقاسمی با بیان سخنی به نقل از امام خمینی ادامه داد: اکنون که بیشتر مسئولیت های نظام بر دوش بسیجیان است پس ما نیز مسئولیتمان بسیار بیشتر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: ما برای دستیابی به اهداف خود از جمله نقش آفرینی در دنیای اسلام نباید تنها به شهر و روستاهای خود اکتفا کنیم بلکه باید تمام مناطق پیرامون کشور که بعضا مناطق محروم و فقیر هستند توجه کنیم و شرایط را برای پذیرش دانشجو نیز فراهم سازیم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.