سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی دایی: قلعه نوعی در چند سال اخیر برای قهرمانی جنگیده است / امیدوارم در بازی فردا مار داخل رختکن نباشد

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در کنفرانس پیش از دیدار با استقلال گفت: در مورد استقلال نمی توانم صحبت کنم چرا که شرایط جدول گویای همه چیز است

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن اظهار داشت: استقلال مهره های خوبی دارد و از کادر فنی قدرتمندی برخوردار است و از هدایت مربی بزرگی نیز  همچون امیر قلعه نوعی بهره می برد.

استقلال تاکنون نتایج خوبی بدست آورده  و سرمربی این تیم نیز  نشان داده  در هر تیمی که حاضر بوده برای قهرمانی جنگیده و بازیکنان خارجی و داخلی خوبی را نیز در ترکیب خود جای داده است.

بازی فردا بازی سختی است  اما با تمریناتی که انجام داده ایم قصد داریم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم

وی ادامه داد: هیچ گونه بازیکن محرومی در ترکیب راه آهن وجود ندارد اما سه تن از بازیکنان ما همچون علی عسگر، کاسترو، و پاشایی مصدوم هستند  ودر خصوص  جانشینان آن ها باید بگویم که من به آن ها اعتماد دارم چرا که چیزی از نفرات اصلی ما کم ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که مبنی بر اینکه در  دیدار رفت به علت حضور ما در رخکتن نیم ساعت پشت درب ماندید افزود: متاسفانه از این اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ما و پیش از بازی با استقلال می افتد  اما با تدابیری را اندیشیده ایم تا دیگر این مسائل اتفاق نیفتد و همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشیم.

 وی در پاسخ به این سوال مبنی بر طلبش از باشگاه پرسپولیس ادامه داد:  باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس باید ساختار بزرگی داشته باشد و از کسانی به عنوان سخنگو استفاده کنند که  اطلاعات کافی  داشته باشد  من در خصوص طلبم از این باشگاه شکایت کرده ام  و تمامی مسائل را مو به مو در این باره شرح دادم.

وی خاطر نشان کرد: کسی که می خواهد در مورد فوتبال صحبت کند باید در خصوص این رشته ورزشی آشنایی داشته باشد نه این که هر طور خواست صحبت کند اما من برعکس برخی ها با مستندات و مدرک صحبت می کنم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشته است: که من 135 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارم اما طلب اصلی من 325 میلیون تومان است و من طی نامه ای این را به مدیر عامل باشگاه گوشتزد کرده ام./آق

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.