سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد گلریز:

آموزشگاه های موسیقی راهی موثر در رشد موسیقی کشور

کلاس های آموزش موسیقی علاوه بر وارد کردن هنرمندان خوبی به عرصه موسیقی در روند رشد موسیقی موثر واقع شده اما با این حال نظارت کافی از سوی وزارت ارشاد بر این مکان ها صورت نمی‌گیرد.

محمد گلریز خواننده کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران در مورد ‌آموزشگاههای موسیقی گفت: بیشتر آموزشگاههای تاسیس شده با نام های هنرمندان معروف با موافقت هنرمند صورت میگیرد البته برخی از هنرمندان در این آموزشگاهها حضوری دائمی و مستمر ندارند ولی در برگزاری کنسرت ها توسط هنرجوها شرکت می‌کنند و روی آنها نظارت دارند.
وی در ادامه در خصوص نحوه  نظارت بر این آموزشگاهها افزود: متاسفانه نظارت کافی روی این آموزشگاهها صورت نمی‌گیرد البته در اوایل تاسیس این آموزشگاههای موسیقی نظارت بهتری صورت میگرفت ولی در حال حاضر این نظارت کم رنگ شده است.
گلریز با اشاره به اینکه خروجی های این آموزشگاهها تصریح کرد: واقعاً خروجی ها این آموزشگاهها مفید واقع می شوند و هنرمندان خوبی را به عرصه موسیقی وارد می کند.
این خواننده کشورمان در خاتمه در مورد تاثیر این آموزشگاهها در رشد موسیقی کشور افزود: این آموزشگاهها می‌تواند تاثیرگذار باشد در صورتی که  استادان با دلسوزی وقت بیشتری برای هنرجویان بگذارد و تمرین های بیشتری انجام شود تا با خروجی ها ی مناسبی مواجه شویم./ص
برچسب ها: موسیقی ، کلاس ، آموزش ، هنرمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.