سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود خوراکچی: نقطه قوت صبا، تکنیک انفرادی بازیکنانش است

سرمربی تیم فوتبال میثاق تهران گفت: تکنیک انفرادی بازیکنان صبا این تیم را صدر جدولی کرده است و وضعیت خاص سالن قم نیز دیگر فاکتور موفقیت تیم قم است.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی بسیار سختی مقابل صبای قم داشتیم توانایی بازیکنان و همچنین وضعیت خاص و نامناسب سالن قم باعث شد که در نیمه اول به نتیجه 4 بر صفر بازی رابه صبا واگذار کنیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم بازیکنان در حمله و دفاع موفق بودند و توانستند توانایی خود را به رخ صدرنشین لیگ بکشند.

وی افزود: با وجود اینکه بازی را با نتیجه 8،5 واگذار کردیم اما نقش بازی در نیمه دوم در دست ما بود مستحق باخت نبودیم زیرا بازیکنان صبا را بسته بودند اما اگر قادر بودیم در نیمه نخست نیز به همین گونه در زمین ظاهر شویم به طور حتم موفق می بودیم.

خوراکچی بیان داشت: نقاط ضعف صبا و استفاده از آنها سهم به سزایی در عملکرد بازیکنانم داشت زیرا تیم صبا به همان راحتی که گل می زند از سوی دیگر گل دریافت می کند صبا حضور در جایگاه اول جدول را مدیون انفرادی بازیکنانش است قصدم از این جهت زیر سوال بردن کادر فنی این تیم نیست اما در تمام مدت مسابقه تکنیک بازیکنان برتر از تاکتیک تیم است.

سرمربی میثاق تهران گفت: با وجود اینکه در برابر صبای قم محکوم به شکست بودیم اما خوشحالم که یک تیم پتانسیل بالا متولد شده که با بهره گیری از تکنیک انفرادی خود برترین های فوتسال را پشت سر گذاشته اند این اتفاق نوید بخش روزهای خوب فوتسال در آینده است تیم حاشیه ای و جناحی نیستم هر 8 گل دیروز صحیح بود اما هنوز به گل هفته گذشته گیتی پسند اعتراض دارم در صورتیکه شهامت قبول باخت را نداشتم این هفته نیز به گل های صبا اعتراض می کردم در حالیکه حتی گل مشکوک این تیم را صحیح درنظر گرفتم.

وی خاطر نشان کرد: شرایط بازی روز گذشته ایده آل بود تیم داوری،ناظر داوری و نماینده فدراسیون همگی تلاش خود را بکار گرفتند تا بازی به بهترین نحو انجام شود به همین دلیل حاشیه ای در جریان بازی بوجود نیامد.

محمود خوراکچی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان قصد دارم که از بازیکنانم تشکر ویژه ای داشته باشم زیرا عملکرد آنها در بازی بسیار ایثار گرانه است آنها تمام توانایی خود را بکار می گیرند تا تیم جایگاه بالاتر برسند بدون تلاش آنها افکار من به جایی نخواهد رسید./آق

برچسب ها: صبا ، فوتبال ، فاکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.