سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد پنجعلی: نباید از شکست غمگین و از برد خوشحال شویم

محمد پنجعلی گفت: بازی دیروز مقابل لبنان برای فوتبالیست های کشورمان یک بازی کاملا تدارکاتی بود و با این برد در فوتبال کشورمان نباید زیاد خوشحال شد و با هر شکست غمگین شد.

محمد پنجعلی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان فوتبال کشورمان از تکنیک و تاکتیک ها مختلف در بازی دیروز استفاده کردند و تیم ملی لبنان از لحاظ تکنیکی در سطح ملی پوشان ایرانی نیست و هیچگاه این تیم حریف جدی و قدرتمند برای تیم ملی ایران محسوب نمی شود.

وی در خصوص عملکرد کی روش گفت: کی روش مربی حرفه ای است و باید این مربی از امروز روی نقاط ضعف و مسائل کوچکی که باعث خطا در بچه ها در داخل زمین می شود را مورد بررسی قرار دهد و کار کند.

محمد پنجعلی در خصوص جباری و احمدی خاطر نشان کرد: مجتبی جباری جزو بازیکنان با اخلاق کشورمان و احمدی جزو دروازه بانهای خوب تیم ملی است و در بازی دیروز از خود عملکرد درخشانی به جا گذاشت ولی باید این را در نظر داشت که مهدی رحمتی هم لیاقت پوشیدن لباس شماره یک را دارد و نباید به راحتی کنار گذاشته شود باید از این بازیکن با اخلاق دلجویی کرد و به سرعت به تصمیمات نهایی و کنار گذاشتن این بازیکن نرسیم.


 وی افزود:  بازیکنان حاضر در  لیگ های  خارجی  بهتر از بازیکنان داخلی  عمل می کنند  و امیدوارم  که بازیکنان داخلی هم به سطح  این بازیکنان بر سند و لیگ های اروپایی را ه پیدا کنند./آق


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.