سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع پليس با سودگران مرگ؛

هلاكت 4 قاچاقچي مسلح در كرمان

فرمانده انتظامي كرمان با اشاره به برخورد قاطع پليس استان با سودگران مرگ گفت: هلاكت 4 قاچاقچي و شرور مسلح طي عمليات شب گذشته، زنگ خطري است براي باندهاي كلان تهيه و توزيع مواد افيوني.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع ر ساني پليس، سردار "حسين چناريان" با اعلام اين خبراظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان مواد افيوني، پليس كرمان پس از ماه ها كار اطلاعاتي يك باند مسلحانه تهيه و توزيع مواد مخدر را شناسايي و واحدهاي عملياتي دستگيري اعضاي اين باند را در دستور كار خود قرار دادند. 
وي افزود: ماموران يگان تكاوري 145 ماهان شب گذشته در محور بم- كرمان و با توجه به اينكه قاچاقچيان قصد داشتند با دور زدن ايست و بازرسي به صورت پياده و سپس با استفاده از يك دستگاه خودروي سواري محموله مواد مخدر را انتقال دهند، حوالي ايست و بازرسي راين اقدام به كمين نمودند.
وي خاطر نشان كرد: قاچاقچيان پس از ورود به كمين و مواجه شدن با ماموران انتظامي به دستور ايست آنان توجه نكرده و با اقدام به تيراندازي قصد فرار داشتند كه با عكس العمل سريع ماموران، در رسيدن به هدف شوم خود ناكام ماندند.
مقام ارشد انتظامي استان بيان كرد: در اين عمليات ماموران انتظامي 4 نفر از اشرار و قاچاقچيان مسلح را به هلاكت رسانده و يك نفر ديگر را مجروح كردند. 
سردار "چناريان" با اشاره به كشف 38 كيلو هروئين، مقاديري سلاح غير مجاز و توقيف يك دستگاه پژو 405 طي عمليات شب گذشته گفت: پليس استان به برخوردهاي قاطعانه خود با سودگران مرگ ادامه خواهد داد و اين برخوردها زنگ خطري است براي باندهاي كلان و بين المللي قاچاق مواد مخدر. 
وي در پايان با اشاره به اينكه استفاده از امكانات نوين در برخورد با قاچاقچيان، پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان را به يك پليس علمي تبديل كرده است، اظهار داشت: در سايه تلاش هاي شبانه روزي ماموران انتظامي، مرزهاي استان كرمان به ناامن ترين مرزها براي سودگران مرگ تبديل شده است./ف
 
 
برچسب ها: برخورد ، مرگ ، قاچاقچی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.