سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت دوباره پائو گسول؛

لیکرز بدون دوایت شروع و بدون گسول تمام کرد

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز دوایت هاوارد ستاره خود را به خاطر مصدومیت شانه در اختیار ندارد پائوگسول را هم در دقایق آخر بازی بانتز به خاطر مصدومیت از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امسال حتی پیروزی ها هم برای تیم لیکرز شبیه باخت است در شبی که کوبی برایانت با 21 امتیاز و 8 ریباند خود یک تنه تیم را برنده کرد . پائوگسول هم به خاطر مصدومیت پای راست در چهار دقیقه پایانی از زمین خارج شد تا آزمایش MRI امروز شرایط ادامه ار وی را تعیین کند.

متاورلدپیس بازیکن جنجالی لیکرز به خاطر مشت زدن به بازیکن حریف در بازی قبل، مقابل بروکلین محروم بود و دوایت هاوارد برای سومین بازی متوالی به خاطر مصدومت شانه تیم را همراهی نکرد. با وجود 30 امتیاز و یازده ریباند بروک لوژز ستاره نتز که به تازگی در ترکیب تیم All-Star جای گرفته این تیم بازی را 92 بر 83 به لیکرز واگذار کرد.

کوبی برایانت در حالی با 2 امتیاز دقایق پایانی به تساوی 80-80 بازی کمک کرده و تیمش را برنده کرد نظر جالبی در مورد این صحنه دارد و می گوید: همه فریب شیوه جدید بازی من که با پاس های بیشتر همراه است را می خورند در آن لحظه تعجب کردم که چطور دفاع حریف به یکباره خالی شد درست مانند رود نیل در زمان حضرت موسی بود که من به راحتی از میان آن رد شدم!/آق

برچسب ها: بسکتبال ، دوایت ، لیکرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.