سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

مبهوت ماندن دشمنان بخاطردستیابی ایران به آخرین دانش روز جهان

امروز دشمنان مبهوت پیشرفت روز افزون فناوری و دستیابی دانشمندان جوان ایرانی به آخرین دانش روز جهان شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درمراسم تجلیل از خانواده شهدای شركت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: پیشرفت روز افزون نظام اسلامی در عرصه های مختلف علمی و نظامی، برای دشمنان غیرقابل تحمل است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: زمانی غرب و كشورهای استكباری اجازه خرید 20 دستگاه سانتریفیوژ را به ایران اسلامی نمی دادند، امروز ایران علاوه بر دستیابی به دانش فنی تولید این دستگاه، بیش از چهار هزار و 500 دستگاه سانترفیوژ فعال نصب شده در اختیار دارد.

وی یادآورشد: غرب و استكبار جهانی به خوبی می دانست و می داند كه دستیابی به فناوری و آخرین دانش روز می تواند بر قدرت روز افزون نظام اسلامی بیفزاید و آن را به حكومتی مستحكم تبدیل كند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس، نظام اسلامی حتی پوكه فشنگ ها را برای تامین مهمات جنگی وارد می كرد و وابسته به سایر كشورهای خارجی بود، این در حالی است كه هم اكنون فناوری و دانش تولید بیش از یك هزار و 500 نوع سلاح مختلف را در اختیار دارد.

حجت الاسلام خاتمی خاطر نشان کرد: در طول 34 سال گذشته استكبار و صهیونیسم جهانی برای مقابله با پیشرفت روز افزون نظام اسلامی، از هیچ اقدام و اجرای توطئه ای دریغ نكردند و در صورتی كه فرصت حمله نظامی را مناسب می دیدند، به یقین دست به چنین اقدامی نیز می زدند./س

برچسب ها: ایران ، دستیابی ، دانش ، دنیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.