سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حضور مردم در صحنه ها مشت محکمی در برابر دشمنان است

رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی گفت : حضور مردم قدرتمندترین سلاح در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام حسن روحانی در مجمع فصلی پیروان ولایت در محل مسجد صدیقی‌های مشهد و در مجمع فصلی پیروان ولایت ضمن تبریک یوم‌الله دهه فجر اظهار کرد : انقلاب اسلامی در تاریخ منطقه و جهان واقعه‌ بی‌نظیری است.

وی افزود : حضور شخصیت عارف و با درایتی چون امام راحل (ره) یکی از مؤثرترین شاخصه‌ها در عرصه پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

روحانی تصریح کرد: کارهای سرنوشت‌ساز هرچه شعاع وسیع‌تر داشته باشد، ارزش عملی بالاتری دارد، امام خمینی (ره) به عنوان سرنوشت‌ساز تاریخ جهان اسلام این تحول را نه تنها برای ایران، بلکه برای جهان اسلام به ارمغان آورد.

وی با ابراز خرسندی از شور و اتحاد مردم ایران در صحنه بیعت و هم‌پیمانی با آرمان‌های امام راحل اذعان کرد: مردم ایران همواره با انگیزه دینی به خیابان آمده‌اند و حمایت قاطع خود را از رهبری و ولایت فقیه به جهانیان اعلام کرده‌اند.

وی صحنه انتخابات را صحنه همبستگی مردم توصیف کرد و بیان داشت: امروز نیز باید کار سرنوشت‌ساز انجام دهیم و در سایه اتحاد، قدم به قدم به حکومت امیرالمؤمنین (ع) که نماد عدالت‌محوری است، نزدیک شویم.

عضو مجمع پیروان ولایت با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی باید اخلاق اسلامی حاکم شود، ابراز داشت: دشمن باید از اتحاد و همدلی ما لرزه از ترس شکست بر پیکره‌اش بیفتد.

روحانی رأی هر فرد را در انتخابات به منزله امانتی توصیف کرد و اذعان داشت: باید امانتدار خوبی باشیم و انتخاباتی براساس دقت، شناخت و بررسی پیشین در مسیر روی کار آمدن رئیس جمهور اصلح داشته باشیم.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: راه‌حل مشکلات سیاست خارجی، اقتصادی و درگیری در فضای داخلی از راه انتخابات می‌گذرد، ارزش پول ملی در شیب و سرازیری قرار گرفته و در این پیچ تاریخی سربلند نخواهیم شد، مگر اینکه متحدانه و با تدبیر و با پیروی از مشی ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی با تأکید براینکه باید برای حضور در انتخابات در میان مردم ایجاد انگیزه کرد، گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق انتخابات، صحنه باشکوهی از عظمت انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: قدرت ایران تنها به موشک و تجهیزات نظامی محدود نمی‌شود، بلکه حضور مردم در صحنه قدرتمندترین سلاح در برابر دشمنان نظام است.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی برگزاری انتخابات شکوهمند را عامل شادی روح امام راحل و شهدا دانست و افزود: با برگزاری انتخاباتی پرشور، وجود یک امت واحده و دولت منسجم را به منصه ظهور می‌گذاریم.

عضو مجمع پیروان ولایت در این راستا اظهار داشت: انتخابات خوب می‌تواند منجر به یک منتخب خوب شود که کلید و دریچه‌ای برای حل مشکلات فعلی جامعه باشد، هرچند مشکلاتی که با مسائل بین‌المللی گره خورده باشد، نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است.

عضو مجمع پیروان ولایت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه‌های مکتب مارکسیستی را متزلزل کرد، گفت: حضور ملت ایران در صحنه، قدرتمندترین سلاح در مقابل دشمنان است.


برچسب ها: رئیس ، اسبق ، شورای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.