سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بهره‌برداری از 117طرح و پروژه عمرانی در شهرستان چناران آغاز شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، چندین طرح و پروژه عمرانی در شهرستان چناران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محسن مظفری در این مراسم با اشاره به بهره‌برداری از صدها پروژه صنعتی و کشاورزی در سراسر استان همزمان با دهه مبارک فجر امسال، گفت: امروز در شهرستان چناران، 117 پروژه با صرف اعتبار 890 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که مردم عزیز این شهرستان از خدمات و برکات آن بهره‌مند می شوند.

وی در ادامه، با بیان اینکه پیرو رهبری و ولایت فقیه بودن علت اصلی اتحاد و انسجام ملت ایران است، اظهار کرد: دشمنان نظام با هزینه های گزاف به دنبال ضربه زدن و کاهش اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند، ولی بصیرت و پیروی ملت ایران از ولایت‌فقیه، تا امروز همه توطئه‌های آنان را خنثی کرده است.

سید علی حسینی، فرماندار چناران نیز در ادامه، عنوان کرد: 9 طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه‌گذاری 201 میلیارد ریال طی این مراسم و به طور همزمان در سطح شهرستان چناران، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به افتتاح تعدادی پروژه عمرانی شامل گازرسانی، حفر چاه آب رسانی و راه روستایی طی این مراسم، تصریح کرد: با بهره برداری از چندین طرح‌ تولیدی، صنعتی، شامل تولید اسکلت فلزی، نان ماشینی، سازه‌های فلزی و ... ، برای207 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد/س


برچسب ها: معاون ، توسعه ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.