سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قزوین اعلام کرد

1.73 میلیارد ریال کمک به خانواده‌های مددجوی قزوینی

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 730 میلیون ریال به خانواده زندانیان کمک شده است.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های قزوین سیدمحمود سیدی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری به 501 خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قزوین مبلغ یک میلیارد و 739 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی پرداخت شده است.

وی بیان داشت: از کمک‌های اعطا شده به خانواده زندانیان 600 میلیون ریال کمک غیرنقدی بوده و مبلغ بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته رشد مضاعفی را نشان می‌دهد.

سیدی به عملکرد سال گذشته انجمن اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 435 خانوار تحت پوشش این مرکز بوده‌اند که در مدت زمان یک سال بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال به این افراد کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارائه شده است.

وی اذعان داشت: مبالغ اهدایی در قالب کمک به صورت مستمری، مسکن، ازدواج و جهیزیه، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و مددکاری و مشاوره به خانواده مددجویان بوده و سعی بر آن است تا در ارائه خدمات و کمک‌های مذکور دقت و برنامه‌ریزی‌های لازم  صورت پذیرد.
برچسب ها: زندان ، قزوین ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.