سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حضور میهمانان خارجی در جشن انقلاب توطئه رسانه‌های غربی را خنثی می کند

عضو شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه رسانه های غربی همواره برای مخدوش کردن چهره انقلاب و عدم معرفی دستاوردهای آن تلاش کرده اند، خاطرنشان کرد: حضور میهمانان خارجی در جشن انقلاب توطئه رسانه‌های غربی را خنثی می کند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» جواد آرین منش در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری برنامه هایی همچون «چله انقلاب اسلامی» به عنوان گام مثبتی در جهت آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جوانان با حضور پرشور و جدی در حماسه های مختلف نشان دادند که ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به این سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه انتقال هر پیامی در قالب هنر زمینه ماندگاری آن را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: زبان هنر می تواند ابزار خوبی برای انتقال پیام و ارزش های انقلاب به نسل امروز باشد چراکه هنر زمینه انتقال مفاهیم را با کوتاهترین و زیباترین راه ممکن به مخاطب ایجاد می کند.

عضو شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با تأکید بر این نکته که قرار دادن ارزش ها، پیام ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران در قالب هنر باعث ماندگاری آنها خواهد شد، افزود: مردمی بودن عنصر اصلی انقلاب و موجب پیروزی آن شد و بر همین اساس برگزاری جشن های انقلاب به صورت خودجوش و به ویژه با بهره گیری از ابزار هنری، ضمن معرفی هرچه بهتر و بیشتر آن به نسل جوان، ماندگاری آن را نیز تثبیت می‌کند.

آرین منش نام گذاری ویژه برنامه های گرامیداشت ایام دهه فجر را که به همت موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی تحت عنوان «چله انقلاب اسلامی» برای فاصله بین روز 9 دی تا 22 بهمن ماه را اقدامی شایسته عنوان کرد و گفت: نهم دی ماه نماد آگاهی، هوشیاری و حضور در صحنه ملت ایران در تاریخ باقی می ماند و پیوند این دو روز تاریخ ساز می تواند ضمن معرفی و آگاهی بخشی، به تقویت باورهای انقلابی به ویژه در میان نسل جوان نیز کمک کند.

وی با بیان اینکه رسانه های غربی همواره تلاش کرده اند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دید مردم جهان مخفی نگاه دارند، تصریح کرد: حضور شخصیت ها و میهمانان خارجی در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی راهی برای مبارزه با این تلاش رسانه‌های غرب برای مخدوش کردن چهره انقلاب است که برگزاری همایش های «رویای آمریکایی» و «دست برتر» نیز تلاش مناسبی در این مسیر محسوب می شود.

عضو شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: حضور میهمانان خارجی در ایران و تبیین واقعیت ها و معضلات جامعه آمریکا از زبان ایشان و همچنین مشاهده موفقیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران باعث خنثی شدن توطئه رسانه های غربی و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با تأکید بر این مطلب که دیدن حضور مردم از نزدیک در راهپیمایی 22 بهمن ماه هر یک از مهمانان آمریکایی حاضر در همایش ها را به مبلغان انقلاب اسلامی تبدیل خواهد کرد، افزود: حضور نهادهای مردمی در جشن های انقلاب باعث تداوم و باروری جشن ها و گرامیداشت ایام الله دهه فجر خواهد شد.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه ولایت مداری، هوشیاری و حضور مردم در صحنه‌ها، پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد، افزود: ولایت فقیه، اعتقاد مردم به اسلام و مشارکت آنها نیز مهمترین دلیل تداوم انقلاب بوده و است.

شایان ذکر است ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برتر جمهوری اسلامی، ایران هسته ای و رویایی امریکای در سراسر کشور برگزار می شود./س


برچسب ها: عضو ، شورای ، عالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.