سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کاخ سفید :

اوباما تمام توان خود را براي هماهنگی با سنا به کار خواهد گرفت

جي کارنی از تلاش رئیس جمهور آمریکا برای هماهنگی با سنا در جهت چیره شدن بر چالشهای مالی و رشد اقتصادی این کشور و احتمال سفر باراک اوباما به سرزمینهای اشغالی و اردن خبر داد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران جی کارنی با اشاره به تحولات یمن و حملات هوایی آمریکایی ها ، افزود: الویت ما در بحث مبارزه با تروریسم ، تلاش برای کاهش تلفات غیر نظامی است. روشهایی که نظامیان ما در خارج از آمریکا استفاده می کنند براساس کاستن از تلفات غیرنظامیان طراحی شده است.

مسئولیت اصلی رئیس جمهور آمریکا بعنوان فرمانده کل قوا و براساس قانون اساسی کشور ، حمایت و محافظت از کشور و شهروندان آمریکایی است. ما نبرد با القاعده را به منزله راه رسیدن به اهداف امنیت ملی آمریکا ادامه می دهیم.

حذف شخصیتها و افراد ارشد القاعده و همکاری با کشورهای منطقه برای خطرناک توصیف کردن تفکرات القاعده به ویژه برای کشورهایی که شهروندانش نظریات این گروه تروریستی را دنبال می کنند ، ازجمله سیاستهای آمریکا محسوب می شود. موضع ما درخصوص مذاکرات صلح خاورمیانه روشن و شفاف است.

کارنی از احتمال سفر باراک اوباما به سرزمینهای اشغالی و اردن خبر داد.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا به جان برنن گزینه پیشنهادی برای ریاست سازمان سیا که سالها سابقه حضور در عملیاتها و جنگهای مختلف را در کارنامه خود دارد اطمینان کامل دارد.
برچسب ها: اوباما ، سنا ، امریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.