سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روزچهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:دعوت حزب وحدت و همکاری ملی برای شرکت مردم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن ، طرف غربی با تجدید نظر در پیشنهادات قبلی در مذاکرات هسته‌ای حاضر شود ، نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب، راهبرد و جلوگیری از انحرافات و توطئه‌ها بر همه آشکار است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

طرف غربی با تجدید نظر در پیشنهادات قبلی در مذاکرات هسته‌ای حاضر شود



معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه گفت: در مذاکرات آتی جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5، طرف غربی باید در پیشنهادات قبلی خود تجدید نظر کند و با رویکردی تازه در مذاکرات حاضر شود.

عدم ارائه لايحه بودجه چند‌دوازدهمي، تخلف از قانون است/ تصويب بودجه تا پايان امسال ممكن نيست
 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با يادآوري تاخير دولت در ارائه لايحه بودجه 92، گفت: آیین‌نامه داخلی مجلس تاکید دارد چنانچه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس نشود، دولت باید لایحه بودجه چنددوازدهم را نیز به همراه بودجه سالانه تقدیم مجلس کند كه در غیر این صورت تخلف كرده است.

مخالفت صددرصدي مجلس با توليد "پروژه لاله‌‌"/ سوال از وزير فرهنگ در دستور كار

رئيس کميته ارشاد و تبليغ اسلامي مجلس‌ با تاکيد بر مخالفت صددرصدي مجلس با توليد پروژه لاله‌ گفت: عدم توقف در توليد اين پروژه طرح سوال از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي را در پي خواهد داشت.

نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب، راهبرد و جلوگیری از انحرافات و توطئه‌ها بر همه آشکار است



جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طي بيانيه‌اي به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از مردم براي حضور در در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن بر وحدت بین نیروهای انقلاب و مسئولین تاکيد کرد.

طرف غربی با تجدید نظر در پیشنهادات قبلی در مذاکرات هسته‌ای حاضر شود
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه گفت: در مذاکرات آتی جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5، طرف غربی باید در پیشنهادات قبلی خود تجدید نظر کند و با رویکردی تازه در مذاکرات حاضر شود.

دعوت حزب وحدت و همکاری ملی برای شرکت مردم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن
 حزب وحدت و همکاری ملی طي بيانيه‌اي با عرض تبریک سی‌و‌چهارمین بهار انقلاب، حضور تمامي اعضاي اين حزب را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد و گفت: از عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌نماید که در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت و همکاری ملی شرکت نمایند.

جمهوري اسلامي ايران قدرت اول منطقه است
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نظام سياسي ايران نظامي قدرتمند و البته قدرت اول منطقه است و پايه هاي اين قدرت را ملت بزرگ ايران تشکيل مي دهند که وفادار به اسلام و نظام سياسي‌شان هستند.

نگاهمان به پيشنهاد آمريکا براي مذاکره مثبت است

سفیر ایران در روسیه گفت: موضع اصولي ما درباره پرونده هسته‌ای این است که با کشورمان به دليل سياست‌هاي دوگانه آمريکا با روش استاندارد دوگانه برخورد نشود.

رسانه ملی و مسئولان قرارگاه رسانه‌ای رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 تجلیل شدند




 مراسم تجلیل از رسانه ملی و مسئولان قرارگاه رسانه‌ای رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران طعم تلخ شکنجه را چشيد + تصاوير
 خبرنگار باشگاه خبرنگاران در راستار تهيه گزارش از موزه عبرت براي درك بهتر و بيشتر گفته‌ها و روايات زندانيان سياسي قبل از انقلاب، لحظاتي برخي شكنجه‌هاي اين موزه را لمس كرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.