سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزيزيان: کادر فني به اهداف تاکتيکي اش در گردان دست يافت

مربي دروازه‌بانهاي پرسپوليس در خصوص اردوي گردان کرج گفت: اردوي خوبي در گردان کرج داشتيم ما در دهکده ورزش گردان کرج اسکان يافتيم شرايط زمين اين دهکده بسيار مناسب بود.

سعيد عزيزيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اردوي خوبي در کرج برپا کرده و يک بازي تدارکاتي هم در گردان برگزار کرديم که کادر فني به اهداف تاکتيکي مد نظرشان دست يافتند.

مربي دروازه بانهاي تيم فوتبال پرسپوليس درباره رکورد شکني نيلسون در بسته نگه داشتن دروازه اش گفت: نيلسون بيشتر تمرکزش روي نتيجه گرفتن تيم پرسپوليس است و زياد به رکوردش در گل نخوردن توجهي نمي کند.

وي درباره طلبش از باشگاه شاهين بوشهر بيان داشت: دو سال پيش علي افراشته مدير عامل شاهين بوشهر چک شخصي اش را به من داد که اين چک تا الان پاس نشده است، دو، سه ماه پيش براي باز گرفتن مبلغ قرار دادم به بوشهر رفتم، رويانيان همان موقع از من خواست فعلا اقدامي انجام ندهم.

عزيزيان در ادامه بيان داشت: افراشته به رويانيان گفته بود تا چند روز ديگر پول قرارداد من را مي دهد اما تا الان به تعهدش عمل نکرده است. عليپور رئيس منشور اخلاقي هم حکم جلب افراشته را داد اما وي قول داد که تا 48 ساعت ديگر پولم را بدهد دو سال از آن قول گذشته ولي قراردادم پرداخت نشده است.

وي تصريح کرد: به نظرم قولهاي افراشته پوچ و سرکاري بوده است. به خاطر اينکه چک شخصي افراشته را داشتم به دادگاه قضايي خارج را فدراسيون فوتبال شکايت کردم تا به پولم برسم.

مربي دروازه بانهاي پرسپوليس درباره گلرهاي تيم ملي گفت: رحمان احمدي گلر مطمئني است به نظرم وي مي تواند جاي خالي رحمتي را در تيم ملي پر کند اما حقيقي، گردان در کنار احمدي نمي توانند ساليان سال دروازه تيم ملي را گارانتي کنند.

عزيزيان درباره دعوت نکردن رحمتي به تيم ملي گفت: رحمتي بهتر بود که کمي خويشتندار عمل کرده و مشکلش را قبل از رسانه اي کردن با مسئولان تيم ملي حل و فصل مي کرد، رحمتي سالهالي سال در تيم ملي درخشيده و زحمت کشيده است. مسئولان تيم ملي با وساطت بايد زمينه را براي حضور مجدد رحمتي در تيم ملي فراهم کند.

مربي دروازبانهاي پرسپوليس درباره بازي مقابل نفتت تهران گفت: بازي سختي است اگر بازيکنان اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذارند و بازي عقب افتاده با گهر را هم ببريم به رده هاي بالاي جدول صعود مي کنيم.

عزيزيان درباره برنامه هاي تمريني تيم پرسپوليس گفت: تمرينات تيم چهارشنبه تعطيل بود و بازيکنان از پنجشنبه ساعت 3 بعد از ظهر در زمين درفشي‌فر تمريناتشان را آغاز خواهند کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.