سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش مادر برای نجات فرزند از مرگ بی نتيجه ماند

تلاش يک مادر براي نجات فرزندش که اقدام به خودکشي کرده بود، بي نتيجه ماند و جوان ۲۲ساله جان سپرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ اواخر شب سه شنبه گذشته جوان ۲۲ساله اي به همراه مادرش مهمان يکي از بستگانشان بود که ناگهان اين جوان با مادرش به مشاجره پرداخت و راهي منزلشان شد. هنوز حدود ۱۰دقيقه از اين ماجرا نگذشته بود که مادر نيز نگران به سمت منزل حرکت کرد اما وقتي وارد خانه شد با پيکر بي جان فرزندش در حالي رو به رو شد که او خود را با استفاده از يک رشته روسري حلق آويز کرده بود.

مادر نگران با بستگانش تماس گرفت و آن ها پيکر اين جوان را به بيمارستان رساندند اما پزشکان با معاينه وي اعلام کردند که او علايم حياتي ندارد و جان خود را از دست داده است. بدين ترتيب تلاش مادر براي نجات فرزندش بي نتيجه ماند.

اين گزارش حاکي است: با اعلام ماجراي مرگ اين جوان به قاضي ويژه قتل عمد، دقايقي بعد قاضي موحدي راد عازم بيمارستان شد و به تحقيق در اين باره پرداخت. بررسي ها نشان داد: جوان ياد شده قبلا نيز اقدام به خودکشي کرده است و آثار قديمي خودزني روي ساعد دست چپ وي نمايان بود. در عين حال جسد وي به دستور مقام قضايي و براي انجام معاينات به پزشکي قانوني منتقل شد و تحقيقات ماموران کلانتري آبکوه درباره چگونگي وقوع حادثه ادامه يافت.
 
منبع: خراسان
برچسب ها: مرگ ، خودکشی ، مادر ، تلاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.